Små FPV-flyg?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ålänning
    • maj 2007
    • 6807

Kanske denna finns i Europa:
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...form_Kit_.html
    www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

Kommentar

• McRegor
      • maj 2006
      • 7942

Läser man tråden på RCG så förefaller det som att man har stora leveransproblem med Nano SkyHunter Stealth så att den skulle dyka upp i EU den närmaste tiden är nog tyvärr bara att glömma. RMRCs Mini Skyhunter verkar ju ha fått sämre kritik är den mindre Nano-modellen så den är nog inte aktuell.
      Roger

Kommentar

• Flahultarn

• jan 2012
        • 489

Blev klar med min Mini Skywalker och flög första testen nyss. Tusan vilken trevlig liten farkost det var. Flög kanonbra! Knotten var lite väl intresserade så det blev bara en vända för att kalibrera gyrot (FY30A) ikväll men det blir mer =) Och jag tror tom att gyrot är överflödigt, iaf om det är så lugnt som det var ikväll, den flög som på räls manuellt. Gick för övrigt som en raket i höjden med en liten 24gramsmotor på lite drygt halvgas, 3S/1000 mAh.

Som sagt den är lite trång och jag vill ha in en strömsensor också men det ska nog gå på något sätt, sen blir den perfekt som ha med sig i bilenFPV.

Rekommenderas!

Kommentar

• Halcon
          • jun 2006
          • 512

Har hört många nu som tycker SkyW Mini är ett trevligt flygetyg, kul!

Kommentar

• Ålänning
            • maj 2007
            • 6807

Jag är rätt van med SkyWalker inteMini och den är väldigt trevlig att ha att göra med. Kanske blir en SkyWalker Mini istället för RMRC's SkyHunter Nano... som iofs ser coolare ut.
            www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

Kommentar

Arbetssätt...