Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Nu tror jag bara det va en med i länken, och den är säkert jätte bra. har dock inte testat.
men måste rekomendera denna hos securitycam, den bästa jag testat hittils. jag har även köpt till skal till den så den blir lite tålig.
Grymt bra pris också!
Både Seawolf, TBS69 är också en Seawolf, och DX201 är CMOS-kameror med sina respektive fördelar och nackdelar. En nackdel är bla att de inte klarar att visa propellrar särskilt snyggt och inte heller alltid är särskilt ljuskänsliga, dvs är sämre på natten. Men jag tycker att de hanterar svåra ljussituationer grymt bra och bra köp oavsett vilken du väljer.
Enligt TBS så har deras en speciell firmware men det finns skeptiker kring detta. Sedan har den en annan kontakt så att den kan anslutas direkt mot EZOSD tror jag. Men i grunden är det samma bildchip, dvs Pixim Seawolf. Jag tror även att deras kamera delar en hel del (om inte all hårdvara) med andra betydligt billigare kameror sålda på ex SC2000. En annan aspekt är support och vad jag förstår ger TBS mycket god support på sina produkter och de kan i viss mån specialanpassas mot egna önskemål vilket är värt mycket tycker jag.
Jag vet inte om det har framgått men även DX201 är en Piximkamera men med en annan sensor med lite lägre upplösning. Bägge har sk DPS-teknik som fungerar mycket bra i svåra förhållanden.
Nu tror jag bara det va en med i länken, och den är säkert jätte bra. har dock inte testat.
men måste rekomendera denna hos securitycam, den bästa jag testat hittils. jag har även köpt till skal till den så den blir lite tålig.
Grymt bra pris också!
Kör också med PZ0420 från SC2K och är mycket nöjd.
Jag tror det är svårt att få en bättre kamera till den pengen.
Har även en kamera som jag just nu inte kommer ihåg vad den heter som är från readymade rc , mer än dubbla pengen
men ändå inte riktigt lika bra.
Kommentar