det är inte så svårt. Jag antar att 600mW sändaren är lika kontaktmässigt som min 250mW som följde med brillorna.
Den har en liten kontakt till vänster med röd och svart sladd. Och en större till höger med 5 sladdar i ?
På min står också märkt 6-13Vmax.
Om det är samma skall du använda röd och svart i den lilla kontakten och gul i den stora.
Kameran har väl också röd,svart och gul kabel ut?
De svarta och röda är - och + och den gula är videosignalen.
Gul kopplar du till gul på kameran.
svart och röd från både sändaren och kameran drar du till lämplig 12v tex ett 3s-lipo
De andra kablarna är till ljud och om man har en 5V kamera så kan sändaren driva den via sin 5V :-) Men dessa kan du bara isolera var för sig så länge med tex krymplsang.
Den har en liten kontakt till vänster med röd och svart sladd. Och en större till höger med 5 sladdar i ?
På min står också märkt 6-13Vmax.
Om det är samma skall du använda röd och svart i den lilla kontakten och gul i den stora.
Kameran har väl också röd,svart och gul kabel ut?
De svarta och röda är - och + och den gula är videosignalen.
Gul kopplar du till gul på kameran.
svart och röd från både sändaren och kameran drar du till lämplig 12v tex ett 3s-lipo
De andra kablarna är till ljud och om man har en 5V kamera så kan sändaren driva den via sin 5V :-) Men dessa kan du bara isolera var för sig så länge med tex krymplsang.
Kommentar