Finns det någon butik i Sverige där man kan pröva olika goggles?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Emulle
    • apr 2016
    • 2

Finns det någon butik i Sverige där man kan pröva olika goggles?

Hej!

Jag håller på med mitt första FPV-bygge och jag har beslutångest angående vad för typ av goggles jag ska köpa.
    Så vitt jag vet finns det ingen butik i Östergötland som säljer T.ex. Fatshark goggles med möjlighet att prova ett par innan köp.
    Inte heller har jag hittat någon butik med FPV-hjälm(?) likt Headplay eller Quanums.

Någon som vet om någon butik där dom gladligen låter en pröva ett par goggles?

Emil
  • Fluf
    • jul 2012
    • 1580

Spontant inte vad jag vet, bästa är nog att hitta klubbar och folk i närheten som flyger FPV och träffas, titta, snacka

Kommentar

• lassebetong
      • mar 2007
      • 1255

Får du ingen hjälp, så flyger vi fpv runt Tranås flera ggr i veckan om rätt väder erbjudes.
      Då finns det möjlighet att testa Fs HD + Fs HD2 samt ev även HeadPlay HD.

/Lasse

Kommentar

• Emulle
        • apr 2016
        • 2

Ursprungligen postat av Fluf
        Spontant inte vad jag vet, bästa är nog att hitta klubbar och folk i närheten som flyger FPV och träffas, titta, snacka
        Jo, så är det ju! Relativt ny med den här hobbyn, byggde min första quadcopter i October så har inte dirket hunnit kolla in flygfälten/klubbarna i närheten.
        Ursprungligen postat av lassebetong
        Får du ingen hjälp, så flyger vi fpv runt Tranås flera ggr i veckan om rätt väder erbjudes.
        Då finns det möjlighet att testa Fs HD + Fs HD2 samt ev även HeadPlay HD.

/Lasse
        Trevligt! Tyvärr ligger Tranås på andra sidan Östergötland från mig.

Kommentar

Arbetssätt...