Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Vilken mottagare kör du med ? Ser inte riktigt problemet om det inte är en mottagare med endast en S-Bus-utgång... Men jag kanske missuppfattat frågan.
Roger
hej.vet inte vad för maskin du flyger?.Men är det en traditionell DJI NASA-M du kör och en kamera bestyckad maskin tror jag inte sbus hjälper mer än att det är lätt o installera.. har flugit många år med mickrokopter hexor med pwm o ppm,samt sbus
mottagare o inte märkt nån skillnad i flygegenskaper..
...eller nån i X-serien, X6R t ex, för jag antar att du vill köra med D16-protokollet. Se bara till att mottagaren också har en S.bus-utgång - ser inte att det borde vara nåt problem i så fall. Tror att jag kör en X4R i en kärra där jag har en gyrostabilisator där roder-kanalerna är kopplade via S.bus.
Roger
Kommentar