Target cam.

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • simonarvestrand
    • jan 2012
    • 3850

Ursprungligen postat av Killenheladagen
    Har en walkera ilook 5.8 ghz med 200mw vtx i och cloverleaf-antenn till salu, då kan du även spela in ditt skjutande!
    är vidvinkeln liknande gopros på walkeran ?

Kommentar

• Killenheladagen
      • sep 2015
      • 1394

Ursprungligen postat av simonarvestrand
      är vidvinkeln liknande gopros på walkeran ?
      Ja, vinkeln är vid, kan ej i huvudet hur många grader brett men inspelning liknar gopro 3 typ, samma Yttermått som gopro också så flesta tillbehören skall passa även om denna kameras vtx:s antenn original är sidoriktad; medföljer adapter så man kan ha antenn hur man vill ( upp, uppochned)

Kommentar

• Jorgen
        • feb 2013
        • 777

Jag tänkte mest på en kamera med wifi till så lågt pris att man vågar prova att bryta isär den för att montera antennjack för wifi riktantenn och för att byta lins mot en zoom lins. Då hade man verkligen haft något smidigt att ha med till banan.

Alternativt så kan man ju använda en dator med extern wifi adapter för att få möjlighet att ansluta en riktig antenn. Jag vet inte om det räcker för att få tillräcklig räckvidd på WiFi utan att byta antenn i kameran också.

Kommentar

• Killenheladagen
          • sep 2015
          • 1394

Ursprungligen postat av Jorgen
          Jag tänkte mest på en kamera med wifi till så lågt pris att man vågar prova att bryta isär den för att montera antennjack för wifi riktantenn och för att byta lins mot en zoom lins. Då hade man verkligen haft något smidigt att ha med till banan.

Alternativt så kan man ju använda en dator med extern wifi adapter för att få möjlighet att ansluta en riktig antenn. Jag vet inte om det räcker för att få tillräcklig räckvidd på WiFi utan att byta antenn i kameran också.
          Om latency ej är ett problem kommer du nog undan med en vanlig wifikamera med zoom.
          Man kan även byta lins på min walkera ilook till en mer zoomad lins och då har du 5.8ghz vtx i och dessutom kan den rikta antennen hur du vill wom jag har satt upp den.
          Mvh Gustaf

Kommentar

Arbetssätt...