Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
jada jada.. kör den i R3 läget, dvs 1280x720 50p, för då 50 bilder per sekund och i video redigeringen drar jag ner till 50% av farten
Coolt fina filmer!
Vilket redigerings program har du? Inget av de två jag har vill göra slowmotion med 50fps. Du kanske inte ens redigerar på pc som jag envisas med?
Mera film åt folket:thumbup:
Det ligger nåt i det, om jag inte minns fel så sade Erik Bergsten i Tekniskt magasin något skämtsamt att det stod för NeverTwiceSameColor...
Haha.. okej, då är det bara att ändra till PAL då.. tyckte filmerna i söndags hade lite mycket rött i sig.. varför läster man inte manualerna som kille, för att man tror sig redan veta allt? :P
PAL för att det är standard i Europa, går ju att köra NTSC med då man exporterar så funkar videona iaf men för att inte få problem så kör enl standard.
Video programmet heter Edius från Canopus och är på PC...
Haha.. okej, då är det bara att ändra till PAL då.. tyckte filmerna i söndags hade lite mycket rött i sig.. varför läster man inte manualerna som kille, för att man tror sig redan veta allt? :P
Jag är tydligen jätte manlig. För jag kollade och bytte till PAL precis nu. :rolleyes:
Kommentar