Nya MK Quaden provflugen i FPV :) FUnkar finfint
Kollaps
X
-
Nya MK Quaden provflugen i FPV :) FUnkar finfint
Senast redigerad av administrator; 2011-07-12, 08:05.__________________________________________________ ___________________
FPV och multirotor
RVJET - Bonzai - BigAssQuad - QAV400G - QAV250 - Hammerquad 250 - LKTR250 - RcExplorer delux tricopter - Futaba FF9 med Thomas Scherrer LRS UHF - FC (OP Revo - OP CC3D - Naze32 - DJI Wokong M - ZeroUAV x4-ys - KK2 - Multiwii Flip)
Segelflyg
Altivolus DLG - A2 xs 2013 edition - A2 xs 2014 edition - Maxa F5J/F3J - eAVA - Ett gäng DSFer - Minivec - Futaba TFG8SuperTaggar: Ingen -
Tackar Undcon. Mer filmer kommer absolutt. den flyger så fint så det kommer att bli mycket filmat med denna.
SKall nog slänga ihop en till med MultiWii kortet på. Får se om jag får fason på den också.
MVH / Kajaken__________________________________________________ ___________________
FPV och multirotor
RVJET - Bonzai - BigAssQuad - QAV400G - QAV250 - Hammerquad 250 - LKTR250 - RcExplorer delux tricopter - Futaba FF9 med Thomas Scherrer LRS UHF - FC (OP Revo - OP CC3D - Naze32 - DJI Wokong M - ZeroUAV x4-ys - KK2 - Multiwii Flip)
Segelflyg
Altivolus DLG - A2 xs 2013 edition - A2 xs 2014 edition - Maxa F5J/F3J - eAVA - Ett gäng DSFer - Minivec - Futaba TFG8SuperKommentar
-
Senast redigerad av administrator; 2011-07-28, 14:17.__________________________________________________ ___________________
FPV och multirotor
Segelflyg
Altivolus DLG - A2 xs 2013 edition - A2 xs 2014 edition - Maxa F5J/F3J - eAVA - Ett gäng DSFer - Minivec - Futaba TFG8SuperKommentar
-
HögaKusten bron
Jag hade med min Quad när jag åkte förbi där för 2 veckor sedan men blåste såpass mycket så vågade inte flyga.
Kommentar
Kommentar