Filmat lite dirtjumping :D

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • kajakmannen
    • jun 2006
    • 1471

Filmat lite dirtjumping :D

Grannens grabb är riktigt bra på att hoppa dirtjump med sin hoj så jag har hjälpt honom att filma lite med min tricopter och även med min tidigare QuadX.

Obs. Jag har inte redigerat filmen utan den skall Jocke ha alla cred för själv.

Enjoy.

MVH / Kajaken
    Senast redigerad av administrator; 2011-08-16, 07:39.
    __________________________________________________ ___________________
    FPV och multirotor
    RVJET - Bonzai - BigAssQuad - QAV400G - QAV250 - Hammerquad 250 - LKTR250 - RcExplorer delux tricopter - Futaba FF9 med Thomas Scherrer LRS UHF - FC (OP Revo - OP CC3D - Naze32 - DJI Wokong M - ZeroUAV x4-ys - KK2 - Multiwii Flip)

Segelflyg
    Altivolus DLG - A2 xs 2013 edition - A2 xs 2014 edition - Maxa F5J/F3J - eAVA - Ett gäng DSFer - Minivec - Futaba TFG8Super
  • TommyzT
    • jan 2009
    • 578

Jag tycker allt var jätte proffsigt.:applouse:
    Sådärja!
    TzT på Vimeo
    TzT på Youtube

Kommentar

• kajakmannen
      • jun 2006
      • 1471

tackar (skall vidarebefodra det till cyklisten och redigeraren Jocke )

MVH / Kajaken
      FPV och multirotor
      RVJET - Bonzai - BigAssQuad - QAV400G - QAV250 - Hammerquad 250 - LKTR250 - RcExplorer delux tricopter - Futaba FF9 med Thomas Scherrer LRS UHF - FC (OP Revo - OP CC3D - Naze32 - DJI Wokong M - ZeroUAV x4-ys - KK2 - Multiwii Flip)

Segelflyg
      Altivolus DLG - A2 xs 2013 edition - A2 xs 2014 edition - Maxa F5J/F3J - eAVA - Ett gäng DSFer - Minivec - Futaba TFG8Super

Kommentar

• MrOvanhill
        • jan 2008
        • 468

Grymma hopp! Ännu grymmare att faktiskt ha skrapat ihop ett sånt där hopp med landning hemma på tomten. Schyst engagemang! Tummen upp!
        Mvh, Thomas

Modellflyg ur ett kretsloppsperspektiv
        Byggsats - Flygplan - Byggsats igen...

Kommentar

• jugg
          • mar 2008
          • 494

grymt kul... och snyggt!
          http://www.swesim.se/bilder/signature.php?pilotId=102

Kommentar

• UndCon
            • apr 2009
            • 2886

Snyggt cyklat och bra fluget. Redigeringen är det absolut inget fel på.

//UndCon
            UndCon.com = Under Construction == A constant evolving state of mind...

Kommentar

• kajakmannen
              • jun 2006
              • 1471

Tack (för orden om flygningen) och jag gissar att Jocke tackar för orden om cyklingen och redigeringen. han har gjort ett bra jobb.
              FPV och multirotor

Segelflyg

Kommentar

Arbetssätt...