Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Intressanta platser du flyger på, kul att se. Du har definitivt legat i hårdträning. Man ser att du flyger bra mycket snabbare än i första filmerna
Ullna backen ser ritkigt kul ut att flyga på och göra såna där "cliffdives".
Det ser väldigt golfbana ut ibland vilket inbjuder till att flyga fort, eller hur?
Jag har testat att köra till en golfbana i närheten as-tidigt. Det hjälpte inte, där var folk så fort solen tittade fram hela sommaren.
Fick lite tid imorse och flög i morgonens ljus över Österåkers golfklubbs bana.
Har upptäckt att 2 batterier har tappat en hel del capacitet efter 3 veckors vilande (laddade).
Försökte filma lite när det snöade idag, men efter ett par minuter började quaden göra konstiga rörelser så jag landade.
Man kanske ska montera en CC3D hardcase så att den skyddar lite mot fukt!?
Det stämmer Kenneth. Fast gimbalen med Nex5 ligger på en X8 som jag håller på att bygga.
Quaden är enbart för FPV men kunde inte låta bli att filma snön
Tackar. Hade otur igår med vädret. Solen kom ett par timmar efter.
Men idag hade man fint väder. Det blåste lite (7-8 m/s), ganska läskigt med drift när man flyger ovanpå vattnet
Kommentar