Har ingen aning. Jag har kört enbart PlastiDip.
Gjorde misstaget och köpte en vanlig burk. Efter ett tag började den hårdna lite, så den rinner inte längre. Jag modellerar den istället runt kontakter o sånt. Sen hårdnar den helt i luften.
FPV träning
Kollaps
X
-
PlastiDip. De har rabatt på en hel del burkar. Du kan köpa en spray på 75kr (istället för 199) o blåsa på kortet.
http://dipit.se/utforsaljning-rea/pl...-utforsaljning
Har fått ett CC3D som är otroligt känsligt för fukt. Tappar kontakten med gyrot och blir helt oflygbart om det är minsta fuktigt ute. Men de flesta är rätt bra isolerade, funderar bara på att hitta nåt isoleringsspray man kan spraya det kortet med så jag slipper oroa mig.Lämna en kommentar:
-
Har fått ett CC3D som är otroligt känsligt för fukt. Tappar kontakten med gyrot och blir helt oflygbart om det är minsta fuktigt ute. Men de flesta är rätt bra isolerade, funderar bara på att hitta nåt isoleringsspray man kan spraya det kortet med så jag slipper oroa mig.Lämna en kommentar:
-
Mysigt ställe och bra musik. Sommarn kan inte komma snart nog känns det som när man ser ett sånt där ställe.
Lämna en kommentar:
-
-
Det stämmer Kenneth. Fast gimbalen med Nex5 ligger på en X8 som jag håller på att bygga.
Quaden är enbart för FPV men kunde inte låta bli att filma snön
Lämna en kommentar:
-
Sådana mäklar filmer gör sig bäst med 3-ax gimbal.
Det hade varit fräckt om du for genom träden och lågt intill huset!Lämna en kommentar:
-
-
Trevligt ställe, du får bygga en 250 quad i sommar och racea mellan träden. Ser ut som ett bra ställe för det
Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: