Riktigt grymt!
Tengvall´s FPV filmer
Kollaps
X
-
Hörru Tengvall... jag har sett många 250-quad-filmer på Tuben och måste nog säga att du slår det mesta i noggrannhet, snabbhet och flygstil med säkerhet. Din spakvana från heliflygandet har nog hjälpt en bit på vägen skulle man kunna tro. =)
Jag blev också åksjuk *tittar på nya 250-quaden som står här på bordet och funderar lite vad man gett sig in på...*www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)Kommentar
-
Tack, vad kul att du gillar mina klippHörru Tengvall... jag har sett många 250-quad-filmer på Tuben och måste nog säga att du slår det mesta i noggrannhet, snabbhet och flygstil med säkerhet. Din spakvana från heliflygandet har nog hjälpt en bit på vägen skulle man kunna tro. =)
Jag blev också åksjuk *tittar på nya 250-quaden som står här på bordet och funderar lite vad man gett sig in på...*
Kommentar
-
-
Tengvalls extrema drift för träning för att bli bäst hjälper honom nog ännu mer än spakvanan från helinHörru Tengvall... jag har sett många 250-quad-filmer på Tuben och måste nog säga att du slår det mesta i noggrannhet, snabbhet och flygstil med säkerhet. Din spakvana från heliflygandet har nog hjälpt en bit på vägen skulle man kunna tro. =)
Jag blev också åksjuk *tittar på nya 250-quaden som står här på bordet och funderar lite vad man gett sig in på...*
------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
|FPV STUFF|
|FATSHARK Dominator HD & BASE SD|
|RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32|
| DJI Inspire 1 |
|TERMIK OCH HANG |
|Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking|
|FPV4FUN @ Youtube |Kommentar
-
Håller med, sett måånga filmer i sommar/höst (pappaledig och väntat på delar till min första quad på posten från Kina länge) och Tengvalls filmer är otroliga, grymt fluget och snyggt edit.Hörru Tengvall... jag har sett många 250-quad-filmer på Tuben och måste nog säga att du slår det mesta i noggrannhet, snabbhet och flygstil med säkerhet. Din spakvana från heliflygandet har nog hjälpt en bit på vägen skulle man kunna tro. =)
Om jag ska visa vad FPV med quad är för någon drar jag alltid igång en Tengvall film på Youtube, alltid samma reaktion😀👍Kommentar
-
Ja verkligen, riktigt bra på freestyle/improviserad flygning ! Helt klart i klass med dom bästa på tuben. Själv är man bara glad man lyckas göra lite basic flippar haha
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Tack!
Jodå, gillar att träna
Inget mer helikopter nu för tiden tyvärrKommentar
-
-
Kommentar
Kommentar