Upp med filmerna !
Kollaps
X
-
Premiärade Skywalkern i helgen i höstsolen.
Gyrona funkade inte alls. Med 0 i gain så driftade dom så jag var tvungen att bypassa dom för att kunan flyga.
Det blåste lite men den uppförde sig fint i luften och jag klämde in lite FPV redan på premiärturen efter att par lågsniffare utan glasögonen.
Film kommer strax.
MVH / Kajaken__________________________________________________ ___________________
FPV och multirotor
RVJET - Bonzai - BigAssQuad - QAV400G - QAV250 - Hammerquad 250 - LKTR250 - RcExplorer delux tricopter - Futaba FF9 med Thomas Scherrer LRS UHF - FC (OP Revo - OP CC3D - Naze32 - DJI Wokong M - ZeroUAV x4-ys - KK2 - Multiwii Flip)
Segelflyg
Altivolus DLG - A2 xs 2013 edition - A2 xs 2014 edition - Maxa F5J/F3J - eAVA - Ett gäng DSFer - Minivec - Futaba TFG8SuperKommentar
-
-
Den enheten kallas OSD "on screen display" det finns ett antal olika, EzOSD är den som jag har. Du kan kolla på ex www.readymaderc.com, www.nghobbies.com//DrHanke
*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***Kommentar
-
__________________________________________________ ___________________
FPV och multirotor
RVJET - Bonzai - BigAssQuad - QAV400G - QAV250 - Hammerquad 250 - LKTR250 - RcExplorer delux tricopter - Futaba FF9 med Thomas Scherrer LRS UHF - FC (OP Revo - OP CC3D - Naze32 - DJI Wokong M - ZeroUAV x4-ys - KK2 - Multiwii Flip)
Segelflyg
Altivolus DLG - A2 xs 2013 edition - A2 xs 2014 edition - Maxa F5J/F3J - eAVA - Ett gäng DSFer - Minivec - Futaba TFG8SuperKommentar
-
Skall kolla efter
har det inte i huvet.
Vikt: ? (kollar)
Acc.: 5000 mAh 3s
Motor: http://www.unitedhobbies.com/hobbyki...idProduct=6246
Prop: 3 bladig CAMProp 10"x4,7" (tror jag det blev)
Drar: ca 18 A på fullgas och minimalt på 1/3 gas__________________________________________________ ___________________
FPV och multirotor
Segelflyg
-
Kommentar
-
Senast redigerad av administrator; 2010-11-16, 17:17.__________________________________________________ ___________________
FPV och multirotor
Segelflyg

Kommentar