Hjälp oss o få Klavins glad igen...
Kollaps
X
-
Trollgubben fastnade i bildörren och det måste väl göra dig glad Klavins?
Sen fick Wesse skotta loss Hankes bil i snöovädret och det borde ju göra dig än mer glad Klavins?
Och det bästa av allt är att i morgon kväll är jag hemma o kan Hovra på din tomt igen och då kommer du bli euforiskt glad din gamle Uv....yehhhhh
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Nu blir Klavins lessen igen ju....När vintern står för dörren så sök upp närmsta ishall för hovring.
http://www.facebook.com/v/222216437398:crazy_pilot: Flygplanen står som spön i backen... :crazy_pilot:Kommentar
-
Stanna gärna hos Hanke,för du verkar ha talang på snöslunga.Här hemma är det kanon väder och ingen depron nisse i sikte.SägTrollgubben fastnade i bildörren och det måste väl göra dig glad Klavins?
Sen fick Wesse skotta loss Hankes bil i snöovädret och det borde ju göra dig än mer glad Klavins?
Och det bästa av allt är att i morgon kväll är jag hemma o kan Hovra på din tomt igen och då kommer du bli euforiskt glad din gamle Uv....yehhhhh
till troll mannen att han trollar bort dina hovrings tankar,jag har pratat med SJ,dom kör troligt vis fel när du ska hem.NybörjareKommentar
-
Kommentar
-
Mycket häftigt,det är ju som förr i tiden.Jag tävlade med 1:8 bilar i 10 års tid, men det var ett tag sen.Bidrar till att glädja Klavins med lite bilder på en rallycross PV som jag har gjort.
Det är en plugg för karosstillverkning passande 1:5 rc bilar.
Hoppas lille Klavins gillar gamla volvo bilar .
[ATTACH=CONFIG]16287[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16284[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16285[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16286[/ATTACH]NybörjareKommentar
-
Det är aldrig för sent...... nu när du är "stor" och vuxit upp ( nä... kanske inte) så kan du börja igen med 1:5 bilar.
Karossen är 1meter lång 1/2 meter bred och 33 hög. Stora fina RC bilar.....
Blir du gladare nu då ????Motorer , motorer , motorer, Det är vad som gör livet värt att levas. !Kommentar
Kommentar