Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Ja jäklar !! Det trodde jag aldrig... Haha...
Det är min andra modell som jag vinner i ett lotteri i mitt liv, Första gången så var jag blott 10 år gammal och campade med mamma och pappa. Jag var själv i husvagnen när det "knackade" på förtältet och en tjej frågade om jag ville köpa en lott, snygg som hon var så håvad jag fram lädret och köpte en lott för 10 riksdaler.
Högsta vinst var en byggsats på en segelkärra på 2meter, jag byggde ihop den och flög den med pappas guldfutaba och enbart höjd och sida..
Jag minns speciellt en gång, då fick jag för mig att jag skulle starta från den lilla pulkabacken vi hade på grönområdet, i slutet av grönområdet stod den gemensama tv-antennen för områdets alla 80 hus..Tänkte att såååå långt flyger den nog inte....
Jag fick inte flyga min segelkärra fler gånger utan att pappa var med !!!
Det var så min modellflygar hobbie började en gång i tiden !!
Tack Klavins, den ska vårdas ömt !!
Flygfilm kommer under Vår/sommar, Jag lovar !!!
Wesse: Adressen kommer med ett PM
Fly Low - Hit Hard :dance3::fleng::vroam:
Om det kanske går - Så går det troligvis..... ....kanske !!!
Grattis Stefan !
Aaaaaaaaah, une HANNO PRETNER.
Sacré pilote des années 80.
C'est lui qui avait remis le DALOTEL au goût du jour
et c'est encore lui le créateur du multi CALYPSO.
Kommentar