RC Åland 2010 - Let's Fly - Årsfilmen
Kollaps
X
-
RC Åland 2010 - Let's Fly - Årsfilmen
Senast redigerad av administrator; 2011-02-05, 21:13.www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)Taggar: Ingen -
17 som flyger fick jag till det, eller ska vi säga försöker flyga.Senast redigerad av Mr X; 2011-02-05, 17:55.Kommentar
-
-
Ursäkta svordomen, men jag blir så djävla glad av att se era filmer!, ni vet hur man har kul, kosta vad det vill! precis så som det skall vara
Underbar film, får mig att längta till sommaren, flög senast i dag, men det är så himla kallt! brrrr.
// Benny Pålsson
min youtube kanal: www.youtube.com/mrbenpa
/Multiplex Funjet Ultra/Cularis/Blizzard/Funcub/ Flygande Vingar/ Futaba 7c FASST/ Frsky Taranis Plus SE/RacerrrDrönare blabla.......Kommentar
-
Tack för filmen. Snyggt redigerat, väntar redan på 2011-filmen där det säkert är en hel del FPV-bilder från Åland.Kommentar
-
Ha Ha Ha, Ni har då roligt. Vilket härligt gäng ni är.
Jag såg ingen helikopterkrasch, varför?DS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.Kommentar
-
Kommentar
-
Vi har alltid problem med vårt fält för det är bara 20 meter långt och 135 meter bred.
Nu har vi dock börjat bygga ett nytt som ligger lite högre upp så vi får mera som en språngbräda vid starten.
Själv tror jag det nya fältet kommer att skapa lite nya och roliga filmer.Kommentar
-
Ni kanske skulle börja starta och landa på bredden istället för på längden då da, he he!
Nej förresten då blir det ju inga roliga filmer.
Mvh
Magnus
Vi har alltid problem med vårt fält för det är bara 20 meter långt och 135 meter bred.
Nu har vi dock börjat bygga ett nytt som ligger lite högre upp så vi får mera som en språngbräda vid starten.
Själv tror jag det nya fältet kommer att skapa lite nya och roliga filmer.Har man aldrig kraschat har man aldrig flugit.:sarcastic:Kommentar

Kommentar