En timme går fort när man har roligt...
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Grymt fräckt. jag gjorde själv en sån video när jag körde bil en dag, en bilresa på ungefär 1 timme på under 2 minuter.
men jösses vilken tid det tar att göra en sådan.------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
|FPV STUFF|
|FATSHARK Dominator HD & BASE SD|
|RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32|
| DJI Inspire 1 |
|TERMIK OCH HANG |
|Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking|
|FPV4FUN @ Youtube | -
-
GoPro HD Hero (dvs Inte GoPro2)
1 bild varannan sek sparad i 30 frames/sek 1980 st bilder till filmen renderades på ca 10 minuter i programmet Timelaps assambler
Sedan in i FCPX och smoothade till den lite och la på fin musik.Kommentar
-
Timelapsassabler verkar vara niceGoPro HD Hero (dvs Inte GoPro2)
1 bild varannan sek sparad i 30 frames/sek 1980 st bilder till filmen renderades på ca 10 minuter i programmet Timelaps assambler
Sedan in i FCPX och smoothade till den lite och la på fin musik.
gör man det i andra program så är det ju ganska många steg för att komma till målet, skulle tro att det tog ca 2-3 timmar att få klar en film med ungefär lika många bilder för mig.
Tack för tipset.
Även jag körde med gopro hd , nu har jag en hd2 men har inte testat stillbilder än, även om det är ganska upphottat sedan förra versionen.------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
|FPV STUFF|
| DJI Inspire 1 |
|TERMIK OCH HANG |
|FPV4FUN @ Youtube |Kommentar
-
Bättre stillbildsfoto
ett läge till på 1080 där man kan välja narrow för att få lite mindre vidvinkel, dock tycker jag bilden blir lite sämre kvalitet på .
Fler indikeringar att den filmar så man kan se det från alla håll.
Men nån jätte skillnad är det inte. version 1 är enormt bra så du lär inte bli missnöjd om du köper en.------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
|FPV STUFF|
| DJI Inspire 1 |
|TERMIK OCH HANG |
|FPV4FUN @ Youtube |Kommentar

Kommentar