Ny kamera i första test
Kollaps
X
-
Var väl inbäddat i diskreta varningen fps o trög dator... Men inser cheferna att man behöver ännu mer $ så blir det liksom stopp redan i början... Du behöver la lika mycket till datan som de gick till kameran...
----------------------------------
Kraschar aldrig - alltid marken som hoppar upp, väggar, stolpar, träd mm. som flyttar sej etc...

Kommentar
-
Jo nog trodde jag min 5 år gamla gamingdator skulle orka med lite mer men nu gav jag opp detta med PC och funderar starkt på en Imac måste bara tjura färdigt först:-((Ursprungligen postat av numnutchris
Var väl inbäddat i diskreta varningen fps o trög dator... Men inser cheferna att man behöver ännu mer $ så blir det liksom stopp redan i början... Du behöver la lika mycket till datan som de gick till kameran...
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Mennas du tjurar så ett seriöst tips (ööö, kanske
): Stäng av bakgrundsrenderingen i programmet:
Setup - Video and Audio Preferences
o bocka väck Enable backrground rendering (uppe th i dialogrutan,
eller va de nu kan heta i ev svensk bôrk - förutsätter du lagt in studion du nämnde)
Då går det nog redigera dina 1080p/25 men annars kör 720p så länge.
Slutrenderingen tar förstås lång (längre) tid men då har du tid över att bearbeta tanten på lämpligt vis åxå...
:icon_butt:----------------------------------
Kraschar aldrig - alltid marken som hoppar upp, väggar, stolpar, träd mm. som flyttar sej etc...

Kommentar

Kommentar