Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Får inte igång ljudet... Men jag förstår att mannen till höger om piloten reciterar någon dikt - för smålänningar måste ju bevisa sin simultankapacitet - kan både flyga och lyssna på poesi samtidigt!
:-)
Mvh
Ove
Får inte igång ljudet... Men jag förstår att mannen till höger om piloten reciterar någon dikt - för smålänningar måste ju bevisa sin simultankapacitet - kan både flyga och lyssna på poesi samtidigt!
Mvh
Ove
Det är inte så lätt att förstå kodad smålänska vi tränar in en hård variant av basic så MAGOOZI kommer att få problem.
Mvh
Ove
De e därför nybörjar´n flyger så förbannat högt så han hinner fundera ut vad mannen höger om han sa inann modellen smäller i backen. Förra gången flög han nårra meter lägre och då blev de smulor av skiten....
Kommentar