Slutet för IMac

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • AM
    Debattglad entusiast

• maj 2006
    • 3464

Får inte igång ljudet... Men jag förstår att mannen till höger om piloten reciterar någon dikt - för smålänningar måste ju bevisa sin simultankapacitet - kan både flyga och lyssna på poesi samtidigt!
    :-)
    Mvh
    Ove
    Ove (AM) Nielsen

Kommentar

• Klavins
      • jun 2008
      • 292

Ursprungligen postat av AM
      Får inte igång ljudet... Men jag förstår att mannen till höger om piloten reciterar någon dikt - för smålänningar måste ju bevisa sin simultankapacitet - kan både flyga och lyssna på poesi samtidigt!
      Mvh
      Ove
      Det är inte så lätt att förstå kodad smålänska vi tränar in en hård variant av basic så MAGOOZI kommer att få problem.
      Nybörjare

Kommentar

• numnutchris

• dec 2008
        • 989

Ursprungligen postat av wesse
        Nu är det kört för iMacgrabbarna
        Är ni med där i helgen nu då?

?
        ----------------------------------
        Kraschar aldrig - alltid marken som hoppar upp, väggar, stolpar, träd mm. som flyttar sej etc...

Kommentar

• Snickarjävel´n
          • aug 2006
          • 1927

Ursprungligen postat av AM
          Mvh
          Ove

De e därför nybörjar´n flyger så förbannat högt så han hinner fundera ut vad mannen höger om han sa inann modellen smäller i backen. Förra gången flög han nårra meter lägre och då blev de smulor av skiten....
          brekdahlssnickeriab.se
          https://www.facebook.com/pages/Br-Ek...6875076?ref=hl

Kommentar

• Klavins
            • jun 2008
            • 292

Ursprungligen postat av numnutchris
            Hade inte jätte träffen varit i TRANÅS samma helg hade H-FRED ställt upp mangrant.
            Nybörjare

Kommentar

Arbetssätt...