Otäckt..Han mä´den rosa kroppstrumpan börjar framstå som seriös...Mår han obra tro?
Ny ARF på den tuffa nivån
Kollaps
X
-
Re: Ny ARF på den tuffa nivån
Kanske äntligen börjar bli frisk?
Snart flyger han helikopter också, vet att han blev sugen när han såg Mig flyga i Tranås.
Sent from my HTC One X using Tapatalk 2------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
|FPV STUFF|
|FATSHARK Dominator HD & BASE SD|
|RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32|
| DJI Inspire 1 |
|TERMIK OCH HANG |
|Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking|
|FPV4FUN @ Youtube |Kommentar
-
------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
|FPV STUFF|
|FATSHARK Dominator HD & BASE SD|
|RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32|
| DJI Inspire 1 |
|TERMIK OCH HANG |
|Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking|
|FPV4FUN @ Youtube |Kommentar
-
det va ju inte så tungt ändå om man jämför ett i helt kolfiber typ det här http://www.rcflight.se/visaprodukt.aspx?id=2010Kommentar
-
fast min vägde 28 gram egentligen ,lyfte lite i änden för o imponera på dig juh..yehhhdet va ju inte så tungt ändå om man jämför ett i helt kolfiber typ det här http://www.rcflight.se/visaprodukt.aspx?id=2010
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Va f... FILAR du hålen själv??
Sådana köper vi på metervara i Skåne och bygger in på strategiska ställen...:lollypop:
Tyvärr (!!!) kan dom inte exporteras norrut på grund av den negativa vikten. Posten i Småland klarar inte av att leverera sådana paket!
:sarcastic:Retroholic!Kommentar
-
Tomas lille! Vi uppfann allt som har med hål att göra i Småland med det va så tråkigt att göra hål i längden därför lejde vi bort det jobbet till Skåne där dom roas mer av tomma hål än vad vi gör.. DÄ DU
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Det verkar vara ett jävla farande mellan ditt hem och Hultfreds dagis "byggisrum".
Tycker det är snällt av barnen att dom ställer upp och hjälper dig med bygget....Kommentar
-
Hej du glade ,det smärtar mig att säga men tyvärr så var det en kvinna som upp fann hål.Det finns nämligen knapp hål att köpa i tyg affären.NybörjareKommentar
-
Jag bara undrar: I början av bygget trodde jag att jag visste vad det skulle bli men nu har osäkerheten smugit sig in,vad är det för nått Badräktsnisse håller på med? Gram hit o dit,hål o andra konstigheter..
Synd,för det verkade som en god början men numera är det mera åt SJ hållet,urspårat..// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)Kommentar

Kommentar