Lyckan är stor
Kollaps
X
-
Wesse Det är tur att Du finns. Nu känns det lite lättare att ta itu med snömängden medans frugan sitter inne i
stugvärmen och hejar uppmuntrande genom köks
fönstret. Konstigt - jag tyckte att hon satt med en kopp 11-kaffe.
Hej å hå Ingemar Nabbing.Kommentar
-
Du är en underbar människa
önskar fler hade din humor! till o med frugan lättade på smilbanden till en galen RC-flygare
Man lär sig nått varje krash... :stupido2:Kommentar
-
Då e de bara i huvet de e oplogat nu då?Kommentar
-
Wesse. Kan Du inte samla ihop alla Dina filmer i ett bibliotek så att de blir lätt åtkomliga.
Mina barnbarn vill gärna se dem.
Hälsningar Ingemar Nabbing Fkg.Kommentar
-
Kommentar
-
------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
|FPV STUFF|
|FATSHARK Dominator HD & BASE SD|
|RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32|
| DJI Inspire 1 |
|TERMIK OCH HANG |
|Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking|
|FPV4FUN @ Youtube |Kommentar
-
Kommentar
-
62 bla ha bla ha, våren 58 fick frugan o jag borra ner pärat med en kobra i marken men först fick grannarna skotta .Kunde inte flyga förän till hösten för det var brist på bensin,KÄLEN förstår ni,tank båtarna kunde inte lägga till vid HULINGEN.NybörjareKommentar
-
Dagens enda sanna fakta kommer givetvis från Småland.
Skåne , Stockholm och Norrland , som råkade bli en del av Småland en gång i tiden och nu vägrar släppa taget, vet inte ett smack om den fina sinnesron snön ger utan ropar högt/skryter om mängd samt djup..
Vi ursprungliga genomduktiga äkta urbor (smålänningar) kan allt om hur härligt det är med snö, vi finner enorm tillfredsställelse genom att vada/bada/smaka denna ljuvliga frusna partikel som varje år har 12 famnars djup här i Småland,dock pratar vi tyst om detta snödjup då tidningar/forum vill förstora opp saker som vi vill njuta av utan att skryta....
Slutklämmen i denna fakta är: Att i Småland har vi fler hästar i stallet än er andra.
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar

Kommentar