Brukar vara ett säkert vårtecken - Och några överlevande körde snäll combat och blev förvånad över hur mycket en såndär mini(micro)heli från tjingtjong tålt under säsongen...:beaten:
Vårtecken - MMFlyg avslutning inneflyg 2012/2013
Kollaps
X
-
Vårtecken - MMFlyg avslutning inneflyg 2012/2013
Brukar vara ett säkert vårtecken - Och några överlevande körde snäll combat och blev förvånad över hur mycket en såndär mini(micro)heli från tjingtjong tålt under säsongen...:beaten:----------------------------------
Kraschar aldrig - alltid marken som hoppar upp, väggar, stolpar, träd mm. som flyttar sej etc...
Taggar: Ingen -
-
Vilken lokal är det ni flög i?Flygplan - 1,8m EPP-FPV, 50mm EDF Katana, 1m EPP MX2 3D, DIY vingar, FunJet, Super Stearman 90cm, F16 64mm EDF
Heli - T-Rex 600N, Gaui X4+Agusta A109, T-Rex 450+Bell 206, KDS 450Q FPV
Multirotor - HK FPV 250, 3D printad 250, DIY hexa ~500 storlek
Radio - Taranis + DSM2 modul, FatShark 5.8GHz
Heter Olof på riktigt men använder samma forumnamn som jag har på många andra forum.Kommentar
-
Det är nån lågstadieskola(?) med liten kvartshall som gympasal, Glasberget i Mölndal. Men nu är den säsongen äntligen över, så vill du hänga på är det fältet som gäller
(mmflyg.se)----------------------------------
Kraschar aldrig - alltid marken som hoppar upp, väggar, stolpar, träd mm. som flyttar sej etc...

Kommentar
-
Än så länge:
----------------------------------

Kommentar
-
Var där och kikade förbi i somras för att flaxa lite med min (då levande) Bixler och snacka lite, detta var under GotiaCUP och Kviberg var nerlusat av ungdomar. Men ingen var på plats.
Antar att parkering skall vara uppe vid golfklubben och bära ner?Flygplan - 1,8m EPP-FPV, 50mm EDF Katana, 1m EPP MX2 3D, DIY vingar, FunJet, Super Stearman 90cm, F16 64mm EDF
Heter Olof på riktigt men använder samma forumnamn som jag har på många andra forum.Kommentar
-
-
Godis, när blir det till säsongsstart? Fina vidder att filma på med EEP-FPV'n ^^ Och goa gubbar att snacka flyg med
Flygplan - 1,8m EPP-FPV, 50mm EDF Katana, 1m EPP MX2 3D, DIY vingar, FunJet, Super Stearman 90cm, F16 64mm EDF
-
Tror det är den du menar, men ibland är bommen låst och det går köra upp till parkeringen och via den nedför driven och där tv. tills man hamnar på asfalt och viss försiktighet bör iakttas då vi samsas med golf o deras bilar; fortsätt där fram till fältet.----------------------------------

Kommentar
-
Flygplan - 1,8m EPP-FPV, 50mm EDF Katana, 1m EPP MX2 3D, DIY vingar, FunJet, Super Stearman 90cm, F16 64mm EDF
-
gul, med försiktighet som sagt. Speciellt 1a böjen, håll koll på etv. utslag från vänster. Röda är genom crossbanan, den vill du undvika, om du inte hojjar förstås
(Fast 1:a halvan röd fram till gul är den som gäller om bom öppen.)
----------------------------------

Kommentar
-
Kanon, hojta när det blir säsongsstart

Kommentar