Äntligen värmer och livar Wesse upp tillvaron när det blåser så kallt :sarcastic:här uppe i Dalom.
Wife test
Kollaps
X
-
Kyosho Extra EP Turnigy 50-55B 600kv / ST MX-2
Tiger Moth Saito 62 4t
Piper J-3 Cub OS 70 4t
Bellanca Decathlon OS 46 fx
Spitfire Supermarine Saito 62 4t
Henschel HS-129 dubbla os 10
Focke Wulf TT15
Bygger:P-40E Warhawk 1/6 skala OS200 FSP (fortfarande)
"En gång modellflygare, alltid modellflygare" -
Klart att man måste vara galen(töntig) om man skall hålla på med denna hobby, det gör det bara så mycket enklare.
Nej, pax för fler töntiga videor på forumet.
Till alla andra säger jag att ni kan vara töntar själv, vi har i allafall roligt och låter inte världen passera framför en TV. Vad skall ni berätta om ert liv när ni är gamla(såg alla avsnitt av Dallas)!
Har aldrig förstått varför allt skall vara så förbaskat d...la seriöst alltid.
Balsa regnDS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.Kommentar
-
Har du sökt för dina problem,o du är ju tvungen att titta på filmerna speciell på riktigt kanske.NybörjareKommentar
-
Hoppsan.
Jag tror dom flesta kan skilja på en rolig film gjord med glimten i ögat och en dokumentär om radiostyrt och dess utövare.Kommentar
-
Om man nu vill publicera sådana här nidfilmer och förstärka fördomarna om modellflygarna tycker åtminstone jag att det är fel väg att gå. Varför inte försöka höja statusen på modellflyg istället och publicera lite seriös film. Är ju var och en att tycka det är skoj med en tomte som står i rosa baddräkt mitt i vintern och hovrar ett plan. Smaken är som baken.Kommentar
-
Men gud!!, trodde inte att det fanns modellflygfolk som var helt utan humor, men där hade jag helt fel tydligen.
Keep it up Wesse, väntar med spänning på nästa klippGår den inte att hovra då är det inget riktigt flygplan!Kommentar
-
Ok, vad är seriös film i dina ögon? Och hur skall denna hobby presenteras tycker du?DS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.Kommentar
-
Ha Ha Nidfilmer!! Den va bra, du är min idol Rc-Nisse. Gör en film till mig så jag får se hur det ska se ut är du snäll..Om man nu vill publicera sådana här nidfilmer och förstärka fördomarna om modellflygarna tycker åtminstone jag att det är fel väg att gå. Varför inte försöka höja statusen på modellflyg istället och publicera lite seriös film. Är ju var och en att tycka det är skoj med en tomte som står i rosa baddräkt mitt i vintern och hovrar ett plan. Smaken är som baken.
Carpe Nidfilmer:-))
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Det finns alltid nån i varje hobby som är lite "sjuk" tror du verkligen att den personen skulle förstöra för hobbyn ?
Tror snarare det är folk som skriver saker som rcnisse som förstör för denna hobbyn. låt folk va precis som dom vill så blir allt bra.------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
|FPV STUFF|
|FATSHARK Dominator HD & BASE SD|
|RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32|
| DJI Inspire 1 |
|TERMIK OCH HANG |
|Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking|
|FPV4FUN @ Youtube |Kommentar
-
Skojar du?Om man nu vill publicera sådana här nidfilmer och förstärka fördomarna om modellflygarna tycker åtminstone jag att det är fel väg att gå. Varför inte försöka höja statusen på modellflyg istället och publicera lite seriös film. Är ju var och en att tycka det är skoj med en tomte som står i rosa baddräkt mitt i vintern och hovrar ett plan. Smaken är som baken.
tycker som de flesta andra att detta är rent av SKITKUL!
Vissa är visst helt utom humor.... stackars dig/er.
vi är väll alla töntiga som modellflyger för skojs skull, det Wesse gör påverkar nog inte vår hobby negativt, snarare positivt!
Kommentar
-
Töntighet, nördighet och humor är mycket uppskattat :icon_pidu: Att dra på en bensinare på fullflås i vardagsrummet är störtskönt (så länge det inte är mitt vardagsrum)!
Det jag reagerade på är, tja, uttryckt på ett PK sätt - Inte särskilt främjande för att locka fler kvinnor till hobbyn.
Det är en hobby med rätt mycket chauvenistiska inslag redan utan att spä på det.Flygplan - 1,8m EPP-FPV, 50mm EDF Katana, 1m EPP MX2 3D, DIY vingar, FunJet, Super Stearman 90cm, F16 64mm EDF
Heli - T-Rex 600N, Gaui X4+Agusta A109, T-Rex 450+Bell 206, KDS 450Q FPV
Multirotor - HK FPV 250, 3D printad 250, DIY hexa ~500 storlek
Radio - Taranis + DSM2 modul, FatShark 5.8GHz
Heter Olof på riktigt men använder samma forumnamn som jag har på många andra forum.Kommentar
-
Kommentar
-
Skitsnack!
Nä kör hårt Wesse!
Nu vill vi se när du gör Röktest också!:sarcastic:-------www.ahusmfk.net------Kommentar
-
Kommentar

Kommentar