Nurnberg II a´la ÖMH

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mr J
    • maj 2006
    • 4130

Men Bokis då, det var ju precis det jag menade
    Förstår bara inte hur det kan ha blivit så när ni bara dricker juice på alla bilder...

Tur inte en annan var med, då hade väl den här tråden hamnat i AjaBajaBurken...
    /\/\vh // /\/\r J.

Kommentar

• DrHanke
      • maj 2006
      • 5249

eller billiga china ackar med dåligt juice i ....

MrJ, det finns mindre åriga på forumet så naturligvis dricker riktiga boys juice, sover tidigt och går aldrig förbi en monter två ggr. Även om vissa montrar hade lättklädda (ibland saknades vissa nedre under plagg) italienska modeller som trippade runt gjorde kanske att man tog ett extra varv för att kanske hitta en broschyr att läsa hemma...
      //DrHanke

*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

Kommentar

• tonic
        • maj 2006
        • 882

Ursprungligen postat av drhanke
        eller billiga china ackar med dåligt juice i ....

MrJ, det finns mindre åriga på forumet så naturligvis dricker riktiga boys juice, sover tidigt och går aldrig förbi en monter två ggr. Även om vissa montrar hade lättklädda (ibland saknades vissa nedre under plagg) italienska modeller som trippade runt gjorde kanske att man tog ett extra varv för att kanske hitta en broschyr att läsa hemma...
        Och var har du bilderna på Italienskorna
        Mvh / Toni (tonic) Cederholm.

Kommentar

• Snickarjävel´n
          • aug 2006
          • 1927

Jag skulle kunna tänka mig en bild på där plaggen som saknades skall sitta :lol:
          brekdahlssnickeriab.se
          https://www.facebook.com/pages/Br-Ek...6875076?ref=hl

Kommentar

• AM
            Debattglad entusiast

• maj 2006
            • 3464

Italien-skorna...... Var det inte en hobbymässa?

Skomode hör till en annan mässa Toni....

Nej, möjligen sjumilaskorna för att orka 100 mil i bil på 10 timmar - inklusive färgestopp och Bordershop... Dessutom helt lagligt!
            Känns bra att sätta cruisekontrollen på 160 - 170 blås och glida fram på Autobahn timme efter timme.

Bilden på dig Bokis är så nära man kan komma en "gamnacke". Tre sekunder senare är gamnacken oftast ett faktum då huvudet sakta trillar framåt i den typiska gamnackeposen. :lol: Har flera kompisar som vaknat till med et ryck efter en "gamnacke". Jag minns minst två som vaknat med sås i luggen efter kontakt med tallriken framför dem... Men det var i ungdomens glada dagar, så det är preskriberat nu.

Mvh
            Ove
            Ove (AM) Nielsen

Kommentar

• bokis
              • maj 2006
              • 5041

he,he...Nåja.i ärlighetens namn så poserade vi en smula...Men
              Kennet bredvid mig...Det är äkta vara! Så pigga var vi inte..
              Å vad det gällde en viss monter..Den innehöll italienska modellbåtar i superutförande o jag blev släpad dit för att avgöra en tvist om damen i fråga var "korrekt" klädd...
              Min blygsamhet förbjuder mig att fortsätta.. :oops:
              // Bokis

***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
              (nu även med biskvier!)

Kommentar

Arbetssätt...