WarrBarrd på elitnivå
Kollaps
X
-
Den ser tung ut den där Mussen!!!Kommentar
-
Hej Bokis,mussen är en arf composit ca 2500 sp.Motorn en mvvs 80 med canister,det finns powerbox o en massa elektronik till ställena.Jag har lackat om mussen i vinter så den är inte flugen än.Jag har svårt med programmering så jag anlitar andra som kan hjälpa mig,det är mycket som ska stämma.Kul att höra fån dig kram.NybörjareKommentar
-
------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
|FPV STUFF|
|FATSHARK Dominator HD & BASE SD|
|RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32|
| DJI Inspire 1 |
|TERMIK OCH HANG |
|Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking|
|FPV4FUN @ Youtube |Kommentar
-
misstänkte det. dock en konst att få det så bra med loppis fynd.------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
|FPV STUFF|
|FATSHARK Dominator HD & BASE SD|
|RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32|
| DJI Inspire 1 |
|TERMIK OCH HANG |
|Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking|
|FPV4FUN @ Youtube |Kommentar
-
Klavins! Hur kan du tycka det är trevligt att få ett svar från Bokis som inte har ett hum om vad ett flygplan är?Hej Bokis,mussen är en arf composit ca 2500 sp.Motorn en mvvs 80 med canister,det finns powerbox o en massa elektronik till ställena.Jag har lackat om mussen i vinter så den är inte flugen än.Jag har svårt med programmering så jag anlitar andra som kan hjälpa mig,det är mycket som ska stämma.Kul att höra fån dig kram.
Klavins om du behöver något råd om någonting så kan jag precis allting.. DÄ DU
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)Kommentar
-
Filmen är fiktion, jag gjorde egentligt allt vettigt medans dom andra bara tramsade runt:-)
nu en fråga till Klavins, när blir premiären? Säger du till innan så jag får filma? Får jag testa den? Hur fort flyger den? Hur lång är räckvidden? Är jag snyggare än Bokis?
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar

Kommentar