Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Ser kallt ut! här uppe i sverige så är vattnet plattare ljusare och hårdare, och förmodligen kallare, men det känns nog inte lika kallt som hos er även jag vill ha varma vårvindar, ljudet av vattendroppar från smältande snö på taken.
MVH/Christer
Bättre lite skit i hörnen än ett rent hellvete:stupido2:
Öde gård i Bara
Jag sträckte på mig vid denna bild, använde inte FPV-googles eller andra olagliga frekvenser, vikten är alltid under 7kg, spottern satt hemma och drack kaffe,
samt inga personer identifierade eller överflugna.
Bilden blev bra i allafall.
Bifogade filer
DS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.
Quad-räddning av en skywalker 1900 som på sin premiärtur flög iväg pga att polarn hade glömt att skruva dit antennen på sin radio =)
Tror säkerligen flera har hört historien som slutade med att räddningstjänsten fick komma med deras största stegbil och plocka ner planet som satt 26m upp i trädet =)
Fanns redan en sån här tråd "Pic of the day", längre ner i samma forumsdel
Skywalker 1900
Bixler 2
FX-61
Zmr250 x2
Diatone White Sheap
Kommentar