Haha, viskositeten annorlunda i luften där eller? :-D Tur att du kom ner innan mörkret.
Födelsedagspresenten (en Stork!)
Kollaps
X
-
-
Bugar o bockar för komplimangerna,Ivve hoppade på mig direkt telefonledes o undrade om den verkligen skulle gå så fort i sättningen,jag satt där med skammens rodnad o försökte värja mig utan framgång..Så era ord värmer! Fick trösta mig med o flyga FW190 o lyssna på MOKI sång i eftermiddag istället..:girl_cray3:// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)Kommentar
-
:sarcastic::sarcastic:Han e kul den där......Bugar o bockar för komplimangerna,Ivve hoppade på mig direkt telefonledes o undrade om den verkligen skulle gå så fort i sättningen,jag satt där med skammens rodnad o försökte värja mig utan framgång..Så era ord värmer! Fick trösta mig med o flyga FW190 o lyssna på MOKI sång i eftermiddag istället..:girl_cray3:Kommentar
-
-
Jaha...Så var man ner på jorden igen..Tack o Guru för att du tillrättavisar en stackars modellflygare!!!
:banghead:
(å andra sidan så finns det fina filmer på Stårken på tuben,orginalet är sanslöst! :sarcastic: )// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)Kommentar
-
Tänk at det finns en Fieseler Storch till salu som verkar ha varit i svenska Flygvapnets tjänst:
"S/N: 3814 SWED.AIRFORCE built in: 1943" står det i annonsen.
http://www.planecheck.com/detprint.asp?nr=35913
Är nog ganska ovanligt med storkar som är till salu.
Kanske nån "riking" i Sverige köper den (kostar "bara" 750 tusen Euro...) och skrudar om den i flygvapenfärg och märkning från tiden den det begav sig. Det vore nåt att få se på flygdagar det.
/BoKommentar

Kommentar