Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Jag ser att du länkar från gammal adress du ska flytta till riktig rcflyg adress så tonic har sagt att det burk inte längre adress:
"www.rcuniverse.se/album_pic.php?pic_id=549"
du använder den gammal var det: www.rcuniverse.se
Excell 60 2 St
Heim 10 CC skala Hughes 500 E
Concept SR
Modeltech Cap 21 2 st
Wonder 2 St
skaffa:Ace Ultimate, Edge 540
Ägare nuvarande Nya:Ultimate !!
Min modellflyg:Cap 21 (modeltech)
det var inte dig tala om ,colsson utan det var Fredrik N som hade länkar fel till gamla adress därför nu fungera bra med bilder har ändra till rcflyg.se nu ser jag !!
det var allt
MVH Steve
Excell 60 2 St
Heim 10 CC skala Hughes 500 E
Concept SR
Modeltech Cap 21 2 st
Wonder 2 St
skaffa:Ace Ultimate, Edge 540
Ägare nuvarande Nya:Ultimate !!
Min modellflyg:Cap 21 (modeltech)
Vägde av TP´n i går och jag får allt blya den 250g i häcken.. Konstigt när rek motor är en 1.20 och det är ju precis vad jag har.. :?
Rent av dåligt från fabrikatörerna. Vad jag minns så vart det int så förr. men kan det vara så att alla fabrikatörer vill pressa limiten med större motorer?
Förr var det kanske inte bättre? Då fick vi lägga till 200 - 600g i nosen. Eller vad säger ni?
Nu är jag klar med TP´n och den hamnade på 135mm enligt manualen. C.a 170g bly längst bak fick det bli... Ska slänga upp ett gäng bilder i morrn! Kärran är ju klar nu!
Totalvikten hamnade på 4500g vilket då ska ge en vingbelastning på 90g/dm2 .............. :roll:
Kommentar