LFC on Tour & Hemma

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DrHanke
    • maj 2006
    • 5249

LFC on Tour & Hemma

Dagen till ära besöktes LFC Åkersberga flygklubb, bokis mm flyger lågt med Zeron i det helt underbara vädret. Vindstila å stekhett kan det bli bättre?

Under Lördagen vart det en hel del flygningar...

Bokis provar el, gillar inte el men e bra sugen å flaxa lite iaf...

Med felaktigt justerade ventiler hoppar ventilstyrningen... Kan bli jobbigt men Bokis kirrar det å vi kan justera om dem!

Så justerade ventiler så funkar allt mkt bättre!

DrHanke provar flyga... Ordf för SLS...
    Senast redigerad av DrHanke; 2013-03-17, 08:07.
    //DrHanke

*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***
  • Glawe
    • feb 2007
    • 2126

Re: LFC on Tour & Hemma

[quote=drhanke]Dagen till ära besöktes LFC Åkersberga flygklubb, bokis mm flyger lågt med Zeron i det helt underbara vädret. Vindstila å stekhett kan det bli bättre?

DrHanke provar flyga... Ordf för SLS...

Hahahaha... om du någon gång skulle sluta med modellflyg så tror jag utanvidare att du skulle kunna ta jobb på teve som naturfilmskommentator. Alternativt ersätta Bosse bildoktor hehe
    Senast redigerad av administrator; 2013-10-08, 07:57.
    Mvh / Fredrik Glawe.

Kommentar

• DrHanke
      • maj 2006
      • 5249

nu ska jag inte ta åt mig äran men det är bokis som filmar och babblar! Vart bra men ja han skulle lätt få jobb i hanke movies inc...
      //DrHanke

*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

Kommentar

• sundqvistjohan
        • jul 2006
        • 1289

Och tack för att du sätter upp filmerna i två storlekar, med min 512 kbit/s anslutning ser jag de "små" filmerna så gott som direkt. Skulle inte orka vänta på att de stora laddar, ni har ju så stor produktion :-)
        Medlem i Suomen ilmailuliitto (SIL) = Finlands flygförbund (FFF) = Finnish Aeronautical Association (FAA)
        Min hemsida http://johansundqvist4.googlepages.com/home

Kommentar

Arbetssätt...