hyllning till bokis
Kollaps
X
-
hyllning till bokis
Senast redigerad av administrator; 2010-11-11, 20:08.
:love: Get high with hovering not drugs :love:Taggar: Ingen -
Re: hyllning
De ser jag fram emot! :lol:Ursprungligen postat av wessemen nu kan jag ej hålla mig mera så fler filmer ska det bli...
Välkommen till forumet förresten.
(Här kommer en gammal film men en del kanske inte har sett den. Inte modellflyg direkt men ändå... http://www.poteta.se/Video/bond3.mpg)Nytänd flygare!
(Nu även med elvisp!)
Kommentar
-
Re: hyllning till bokis
wesse! Bästa i år!!!!!!Ursprungligen postat av wesse
Sosen..What´s Gravity?? (2-Stroke for ever!)Kommentar
-
"välkommna till mönsterås så skall vi flyga skiten ur er"
kontring kommer pöjkar.... :butthead:
Skämt å sido, underbart helt jävla underbart!! Vad bokis å mitt eget mål har varit att få fler att göra video, fler som fotar och visar oss andra, för varje dag å vecka så kommer fler å fler foton å filmer. Det är ju helt underbart! att ni spelar in en rulle å är er själva eller spexar eller vad fasen ni nu gör, det är kul och främjar vår hobby!
Vi kanske skulle ha en veckans film å veckan foto, varje vecka får man rösta på ett foto och sedan varje månad, varje månads vinnare hamnar i en kalender? åsså lika med video filmer fast där kanske bara en i månaden?
Hursom grym film! Vi har klart lite att arbeta på nu....//DrHanke
*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***Kommentar
-
Lysande idé tycker jag!Ursprungligen postat av drhanke
Vi kanske skulle ha en veckans film å veckan foto, varje vecka får man rösta på ett foto och sedan varje månad, varje månads vinnare hamnar i en kalender? åsså lika med video filmer fast där kanske bara en i månaden?/ Christian OlssonKommentar

Kommentar