Stefan provflyger Wesses Calmato, efter Bokis instruktion...

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Per P
    • jun 2007
    • 1285

Ursprungligen postat av bokis
    Å Pastor Bokis sade:
    Du skall ICKE köpa något annat förrän du känner dig helt säker(inget:
    -Den är ju hel fortfarande)
    Flyg nu mycket med den o se till så att du får stil på inflygningarna..
    Fixa ett streck på fältet o kolla om du kan sätta den prydligt där VARJE gång ..
    Skit i nya projekt tills du har fått känslan för inflygningar o landningar så ser vi då efter något annat!
    (psst,rushen e bra!)
    De e rätt Bokis, hjälp honom att hejda sig lite, annars skenar det väl iväg.....IGEN

Kör hårt nu Magnus, det var riktigt kul att höra att du tyckte det var kul o flyga igen!
    Våga vägra Powerbox!

Futaba T26SZ

Kommentar

• wesse
      • maj 2007
      • 5864

Ursprungligen postat av Per P
      Ursprungligen postat av bokis
      Å Pastor Bokis sade:
      Du skall ICKE köpa något annat förrän du känner dig helt säker(inget:
      -Den är ju hel fortfarande)
      Flyg nu mycket med den o se till så att du får stil på inflygningarna..
      Fixa ett streck på fältet o kolla om du kan sätta den prydligt där VARJE gång ..
      Skit i nya projekt tills du har fått känslan för inflygningar o landningar så ser vi då efter något annat!
      (psst,rushen e bra!)
      De e rätt Bokis, hjälp honom att hejda sig lite, annars skenar det väl iväg.....IGEN

Kör hårt nu Magnus, det var riktigt kul att höra att du tyckte det var kul o flyga igen!
      om jag får se öberg spring efter mokin då lovar jag dig per.p att inte köpa ny modell denna vecka...

:love: Get high with hovering
      not drugs :love:

Kommentar

• kenneth67
        • jun 2007
        • 2545

fasen blir sugen på å köpa mig en calamato nu ... alla talar så gott om den !!! å visst kan wesse flyga sin så kan nog jag
        FM extra 300s 60size
        black horse extra 300s 46 size asp46
        giles 202 3d CRRC40i bensin ..
        p51 pylon (modeltech) TT36pro
        V-MAR cap 231 ex asp120
        jamara corsair os90fs
        ultimate elite series .40 ST51rc
        Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.

Kommentar

• wesse
          • maj 2007
          • 5864

calmato

Ursprungligen postat av kenneth67
          fasen blir sugen på å köpa mig en calamato nu ... alla talar så gott om den !!! å visst kan wesse flyga sin så kan nog jag
          ja beställ en i dag så blir din lycka gjord...gjorde en mevindslandning i en djäkla fart o även den blev bra det lustiga är att modellen landar där jag vill så bokis har nog hjärntvättat mig för jag tänker lite mer o det är ganska ovanligt...regnar här i dag så jag karvar mig en kåsa som jag ska drick kaffe i o så funderar jag på nästa projekt vill gärna köra bensin men en sån motor får ju int plats i kalmaton så en jättekalmato vore gott...

i dag är det det den här dan o i morgon då vet en int va de ä för dag

:love: Get high with hovering
          not drugs :love:

Kommentar

• kenneth67
            • jun 2007
            • 2545

Re: calmato

Ursprungligen postat av wesse
            Ursprungligen postat av kenneth67
            ja beställ en i dag så blir din lycka gjord...gjorde en mevindslandning i en djäkla fart o även den blev bra det lustiga är att modellen landar där jag vill så bokis har nog hjärntvättat mig för jag tänker lite mer o det är ganska ovanligt...regnar här i dag så jag karvar mig en kåsa som jag ska drick kaffe i o så funderar jag på nästa projekt vill gärna köra bensin men en sån motor får ju int plats i kalmaton så en jättekalmato vore gott...
            i dag är det det den här dan o i morgon då vet en int va de ä för dag
            haha så "galen" som du e så sitter det nog snart nått aldeles för stort i den iaf ... får hålla nere modell handlandet ett tag nu fasen köpt grejjer för säkert 8-9000 på några månader får ha nån krona över till malten med
            FM extra 300s 60size
            black horse extra 300s 46 size asp46
            giles 202 3d CRRC40i bensin ..
            p51 pylon (modeltech) TT36pro
            V-MAR cap 231 ex asp120
            jamara corsair os90fs
            ultimate elite series .40 ST51rc
            Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.

Kommentar

• Per P
              • jun 2007
              • 1285

Ursprungligen postat av wesse
              om jag får se öberg spring efter mokin då lovar jag dig per.p att inte köpa ny modell denna vecka...
              Det är ju så lite kvar av den här veckan, och filmen har du redan fått...
              Våga vägra Powerbox!

Futaba T26SZ

Kommentar

Arbetssätt...