Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Detta var ju förvisso inte ett av alternativen, men jag är beredd att hålla med... Wesse, du är ju sugen på något 2-motorigt, och detta är ju ett enkelt sätt för dig, och du behöver inte ens synka motorerna :lol:
haha bokis ser ju ut som robert gustafsson fast med hår.... jag rösta på bokis iaf
Vart i hela världen har du hittat bilderna, jag ser ju ut som en gangster... lägg ut bilderna härså vi får se dem i helheten!
haha bokis ser ju ut som robert gustafsson fast med hår.... jag rösta på bokis iaf
Vart i hela världen har du hittat bilderna, jag ser ju ut som en gangster... lägg ut bilderna härså vi får se dem i helheten!
Skön inställning doc, inget hysch-hysch här inte...
ja tänkte lägg ut korten men just nu finner jag dom ej stor hårdisk...ska leta vidare..nu måst jag in med piloten i hytten...
ja du Hanke du får sträck på dig numera Kungen o du ligger ju nästan lika så då får väl vi andra kalla dig kunglighet hädanefter vad blir då Bokis kanske han kan va drottning då?
Kommentar