Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Landa utan studs...de går aldrig....+ Superstarens hemlighet
Oj vad folk ni är !! fullt med plan i luften hela kvällen ! såg ju trevlig ut. Imorgon ska jag till Kalmar och jobba får se om de blir tid över att åka en runda till Ålem med
Oj vad folk ni är !! fullt med plan i luften hela kvällen ! såg ju trevlig ut. Imorgon ska jag till Kalmar och jobba får se om de blir tid över att åka en runda till Ålem med
du kan ju kom o drick kaffe hos mig ring först nr finns på eniro
ska bli skitväder i helgen
Hej
Wesse har mycket problem med att min kärra ser ut som den gör. Men nu är det ju så här att landningen utan studs det var jag.
Goran "ingenjören" :lol: :lol:
hörru ingenjören beställ en ny kärra i morgon helst en calmato dom studsar väldans fint tyck jag. i helgen ska jag studsa över din grönblågulröda racertrainer :lol: :lol:
KAn du hjälp mej med en sak. Varför kan man inte styra med skeven på marken?? JAg har försökt men Stefan blir bara irriterad på mej när han får min racer runt fötterna.
Ingenjörn
KAn du hjälp mej med en sak. Varför kan man inte styra med skeven på marken?? JAg har försökt men Stefan blir bara irriterad på mej när han får min racer runt fötterna.
Ingenjörn
om herr välutbildad betäller en ny vacker modell i dag så ska lågutbildade wesse fixA så den kan styras på varenda spak djä..el i din radio.........
Kommentar