Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Den flög riktigt bra... 3 meter ner i gräset. Stod som ett järnspett :-)
den var snygg du
vad hade du för pryttlar i den?
inte ska man leka jordfräs med flygplan heller?
Kontronik Rondo 400 + 6-7 celler sub-c nimh plus en fällbar prop. det var innan lipo och brostlös (allfall enligt min plånbok). Idag skulle jag gärna bygga på nytt när man har lite vettiga prylar som ligger... Jag tror faktiskt jag gör det i vinter.
Anders
Nu:
Align T-REX 600 Nitro Pro och en DX7
Förr:
Align T-REX 500, Align T-REX 450X, Align T-REX 600N, Ikarus Piccolo, JR Airskipper 50, JR Ergo 230 Gasser, JR Ergo 30ss, JR Venture 90, Lama V3, Mikado Logo 10, Mikado Logo 14, Mikado Logo 20, Modelsport Hornet, Protec Zoom 450
Jag vill minnas att jag tyckte det var svårast att hyvla rätt profil på vingarna. Men det kanske finns någon teknik för det.
Anders
Nu:
Align T-REX 600 Nitro Pro och en DX7
Förr:
Align T-REX 500, Align T-REX 450X, Align T-REX 600N, Ikarus Piccolo, JR Airskipper 50, JR Ergo 230 Gasser, JR Ergo 30ss, JR Venture 90, Lama V3, Mikado Logo 10, Mikado Logo 14, Mikado Logo 20, Modelsport Hornet, Protec Zoom 450
Vad för motor från united hobbies skulle passa till den kärran ? Jag skall endå beställa därifrån i veckan och jag funderar lite på att bygga mig en sådanhär med.
Vad för motor från united hobbies skulle passa till den kärran ? Jag skall endå beställa därifrån i veckan och jag funderar lite på att bygga mig en sådanhär med.
Förr:
alla klagomål på vad gäller zoom och antal procent av flygplan i syndfältet går direkt till Cringer.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=nL08wms8XnQ"]YouTube - Speedster400[/ame]
både henry å ja byggde varsin, klädde min i red bull färger vart riktigt läckert! Har letat som fasen efter bilder på dem men kan inte finns på dem nu...
Absolut en rolig maskin för väldigt lite pengar, vi körde våra med speed 300 motor å 3s lipo så nog vart det fart på spisen alltid
Absolut en maksin man skall prova på om man vill flyga fort till en liten peng!
har nog bara ~3mm skev på min, rollar lika fort som ett gyro spinner. haha
ska på med 6x6 fällis snart, samt bygga en ny kropp eller modifiera min, så man får fartisen på insidan.
Kommentar