Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Jag vill helst inte kommentera ditt lilla projekt. Jag känner själv en stark vilja av att ha sådana själv, men jag befarar att min fru hade blivit avundsjuk om jag pillade på tuttar som inte sitter på henne.
Jag vill helst inte kommentera ditt lilla projekt. Jag känner själv en stark vilja av att ha sådana själv, men jag befarar att min fru hade blivit avundsjuk om jag pillade på tuttar som inte sitter på henne.
Jösses Wesse, vilken affärsidé!
Älghornstuttestyrspakar kan du bergis sälja för €100 per styck i Tyskland.
Kan man sälja älgskit på burk till tyska turister så måste ju det här bara vara en given succé :lol:
Ojdå.. de var riktigt snyggt Wesse !.. man blir ju rörd till tårar var gång man får se den ena fantastiska saken efter den andra. Men håller med MrJ .. tyskarna skulle nog tänka sig bjuda dig rejäla summor för dessa.
Kanske dags att lägga ut en annons på Ebay för skojs skull och se vad du skulle få för dem
Buy and sell electronics, cars, fashion apparel, collectibles, sporting goods, digital cameras, baby items, coupons, and everything else on eBay, the world's online marketplace
vill ni har styrspakar i älghorn fixar vi detta. buffelhorn, mammut alla tänkbara träslag finnes oxå bara ta kontakt med mig så fixard det sig går även göra andra former än tuttar :lol: :lol:
Tänk vad man kan göra med en svarv och evig fritid... :lol:
Gör wesse knivar? Låter nästan så med det materialsortimentet.. Isåfall har jag en kollega..
hehe wesse förgyller var mans dag med sina "små" saker ! härligt !
har ett gammalt älg horn liggandes nånstans om du vill ha det till tutt produktion wesse !
FM extra 300s 60size
black horse extra 300s 46 size asp46
giles 202 3d CRRC40i bensin ..
p51 pylon (modeltech) TT36pro
V-MAR cap 231 ex asp120
jamara corsair os90fs
ultimate elite series .40 ST51rc
Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.
Kommentar