jag tackar ja till duell kl 1800 onsdag..ska sopa banan med dig...kommer flyga lopingar runt din trainer med calmaton på halvgas...de du lille pöjk :badgrin: :badgrin:
Årets största dag va i går
Kollaps
X
-
Pylon?
Jag kanske skulle titta ner redan i morgon, det verkar ändå som att de andra i klubben har lagt ner verksamheten på kvällstid nu... :cry:
Hur dags är ni där, jag slutar redan vid 12 i morgon.
Jag kan inte lova något men har jag bil och det blir väder är det inte alls omöjligt att jag tittar förbi. I så fall tar jag med min Q500 och eventuellt nån mer i klubben.Måste man blya i nosen så har man en för liten motor.Kommentar
-
ja kom förbi du så ska du få se hur jag snurrar med calmaton runt ditt plan oxå vi börjar väl vid 5 tiden men du kan ju ring innan...Ursprungligen postat av BeFasterPylon?
Jag kanske skulle titta ner redan i morgon, det verkar ändå som att de andra i klubben har lagt ner verksamheten på kvällstid nu... :cry:
Hur dags är ni där, jag slutar redan vid 12 i morgon.
Jag kan inte lova något men har jag bil och det blir väder är det inte alls omöjligt att jag tittar förbi. I så fall tar jag med min Q500 och eventuellt nån mer i klubben.
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
Kommentar