Årets största dag va i går

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • wesse
    • maj 2007
    • 5864

jag tackar ja till duell kl 1800 onsdag..ska sopa banan med dig...kommer flyga lopingar runt din trainer med calmaton på halvgas...de du lille pöjk :badgrin: :badgrin:

:love: Get high with hovering
    not drugs :love:

Kommentar

• EPG
      • jul 2006
      • 325

Pylon?

Jag kanske skulle titta ner redan i morgon, det verkar ändå som att de andra i klubben har lagt ner verksamheten på kvällstid nu... :cry:
      Hur dags är ni där, jag slutar redan vid 12 i morgon.

Jag kan inte lova något men har jag bil och det blir väder är det inte alls omöjligt att jag tittar förbi. I så fall tar jag med min Q500 och eventuellt nån mer i klubben.
      Måste man blya i nosen så har man en för liten motor.

Kommentar

• wesse
        • maj 2007
        • 5864

Ursprungligen postat av BeFaster
        Pylon?

Jag kanske skulle titta ner redan i morgon, det verkar ändå som att de andra i klubben har lagt ner verksamheten på kvällstid nu... :cry:
        Hur dags är ni där, jag slutar redan vid 12 i morgon.

Jag kan inte lova något men har jag bil och det blir väder är det inte alls omöjligt att jag tittar förbi. I så fall tar jag med min Q500 och eventuellt nån mer i klubben.
        ja kom förbi du så ska du få se hur jag snurrar med calmaton runt ditt plan oxå vi börjar väl vid 5 tiden men du kan ju ring innan...

:love: Get high with hovering
        not drugs :love:

Kommentar

• gor
          • aug 2007
          • 50

inte imorrn

Har ju sagt åt dig att denna vecka går inte. Till helgen tidigast. Men flyg du imorrn du har ju sen ett par dar på dej att limma igen
          Goran

Kommentar

• EPG
            • jul 2006
            • 325

ja kom förbi du så ska du få se hur jag snurrar med calmaton runt ditt plan oxå vi börjar väl vid 5 tiden men du kan ju ring innan...[/quote]

Kollade på eniro.se...

Slutar ditt mobilnummer på 060 eller 324?
            Måste man blya i nosen så har man en för liten motor.

Kommentar

Arbetssätt...