Hoppsan... Bokis stjärna lämnar farkosten!
Kollaps
X
-
Filmerna är vad jag förstod under behandling i Doktorn´s dator. Bilderna går väl aningen snabbare att få ut på nätet pga man slipper redigerings jobbet.Ursprungligen postat av SigunHej Hanke..
vart är länken till filmen ? .. ser några foton men ingen film :roll:
Vi väntar alla spänt på filmerna i vanlig ordning
Kommentar
-
Njae,vet faktiskt inte men jag tror inte det..De 2 hårdträblocken som sitter på varsin sida bakom brandväggen har ryckts av,ungefär så ser det ut som när man klyver ved..Tycker inte att det var limbrist ,kanske blev jag lite förvånad över kraften som måste ha behövts för att göra slikt..
Smällen i luften påminde om när man bryter av ett kvastskaft o motorn for iväg på en egen flygtur och huvud-delen fortsatte ner en smula baktung,fattades 2 kg därframme så manöverbarheten på resterna var inte 100.. :oops:// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)Kommentar
-
Motorn klarade sig så när som keleo ringen samt 2st insugsrör så hoppet finns att motorn snart kommer att spinna i ett flygetyg...
å så här gick det hela till.. Sista delen kan vara otäck, känsliga tittare varnas!
PT-17 (liten 17mb)
PT-17 (stor 42mb)//DrHanke
*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***Kommentar
-
Fan va trist , fanns inte mycket att göra med den kärran på väg ner :(Kommentar
-
Ajajaj... Starka bilder det där.
Eventuellt så skulle en motorfallskärm kunna vara något
Kommentar
-
Riktigt tråkigt, Bokis. :cry:
Jag är ju en av de lyckliga som sett denna maskin live och den var riktigt härlig.
Gott ändå att höra att inte motorn blev skrot. Hoppas Du hittar på något riktigt roligt objekt att skruva fast den i framöver.Flyg lågt och fort!
Mvh, Lars WestinKommentar
-
Usch då!
Men man lär sig ett och annat. Jag har levt i tron att man ska undvika att mäta varvtalet (med tachometer) framför propellern ifall propellern eller ett propellerblad skulle lossna och slungas framåt. Men tydligen kan man få hela motorn på sig i en sådan situation.Kommentar

Kommentar