Oj vad vi längtar till vintern........
Kollaps
X
-
Oj vad vi längtar till vintern........
Senast redigerad av administrator; 2014-01-31, 06:50.
:love: Get high with hovering not drugs :love:Taggar: Ingen -
Re: Oj vad vi längtar till vintern........
Ursprungligen postat av wesseHar ni några kuliga vinter-äventyr på lager i era datorer så dela gärna med er...
Kul med vinter, bara så förhärdat kallt om fingrarna. Har ska byta hjulaxlar på Sukhoien till vinter så skidorna hålls parallellt med flygkroppen :-DSenast redigerad av administrator; 2014-01-31, 06:50. -
Haha.. gillade tuppen på slutet han lät inte alls lika glad där som när han fick komma upp till Bokis
Den verkade vara lite seg i kylan. Annars gick de ju fin fint att flyga på snö med
. Vi får nog se till att plocka ihop lite grejor till våra flygmaskiner med så vi kan flyga hela vintern..
/MartinKommentar
-
Nej inte vinte det är bara kalt och jobbigt. jag gillar mycket bättre sjöflyg eller normall flygning, men det är bar min åsikt. ska skaffa någon bra sändar handske så det blir lite varmare så blir den nog bekvämare.
Alex__________________________
Modellflygare sedan 2003Kommentar
-
Kommentar
-
Re: Oj vad vi längtar till vintern........
Visserligen bor ni fan så långt norrut, men inte trodde jag då att det såg så jävligt ut, redan...Ursprungligen postat av wesseHar ni några kuliga vinter-äventyr på lager i era datorer så dela gärna med er...
nu längtar vi till vinter oj vad kul med snö..den som ändå bodde i kiruna oj oj vad kul dom ska ha nu..../\/\vh // /\/\r J.Kommentar
-
tack för filmerna hanke nu är jag på bra humör igen efter en seg morgon... nu ska jag fundera på ersättare till calmaton ..
en sån landning hanke gjorde med u can do vill jag lära mig att göra...kallas det sätta ner den?
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
gud sååå mysigt med snöööö hurra Torgny nu får vi kul i snön flyga med skidor är ju wonderbart...vet att du o dina polare lääägnntaar till minusgraderna ..håll ut det är nära nuu tjohopp för snööööUrsprungligen postat av T.SHur fan kan ni längta till vintern en så fantastisk dag som denna man ser ju knappt vem det är på filmen för alla kläder.Tror Helmut är lite hårdare än dig Wesse du har ju helskägg o jätte pälsmössa medan Helmut kör utan

:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar

Kommentar