En snutt till

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • wesse
    • maj 2007
    • 5864

En snutt till

denna film behöver ni absolut inte se då den är helt menigslös o det berikar knappast någon att slösa dybar tid på en film som kom till för jag inte hade bättre för mig. är bara lite besviken över att Torgny inte skulle orka med o bo lite närmre mig då dom stunderna vi träffas räcker gott o väl för honom tur är då att jag bor nära Stefan o Per o att ingen av oss har flygit pylon vilket då gör att vi inte kan bli riktigt bra flygare någon av oss det är en sällsam gåva..skänker en tanke till Torgnys kära bror som limmade fast sin första depronkärra i bordet det är en äkta flygare det..

en film ni bör hoppa över [ame="http://www.youtube.com/watch?v=fs5THdFkrS8"]YouTube - En dag till vatt det[/ame]

:love: Get high with hovering
    not drugs :love:
  • T.S
    • sep 2007
    • 155

Tänk att du lyckats skaka fram den ur dit huvud,de va inte dåligt.
    Det är nåt av det finaste ja skådat på länge,vilken färgsättning"jisses"

Någon kilometer närmare eller så skulle väl inte göra så mycket,men sen får det nog va bra....Men lugnast är det o ha dig på bildskärmen då kan man stäng på och av dig som man vill..

Mvh Torgny

Kommentar

• wesse
      • maj 2007
      • 5864

Ursprungligen postat av T.S
      Tänk att du lyckats skaka fram den ur dit huvud,de va inte dåligt.
      Det är nåt av det finaste ja skådat på länge,vilken färgsättning"jisses"

Någon kilometer närmare eller så skulle väl inte göra så mycket,men sen får det nog va bra....Men lugnast är det o ha dig på bildskärmen då kan man stäng på och av dig som man vill..

Mvh Torgny
      stort tack till dig Torgy som offrade en stund av din lördagskväll för att se Lilla mig..kommer fortfarande inte i håg att jag ägt en dubbeldäckare med en 60cc 3w om detta är sant så får du inte berätta detta för Per 8)

Kommentar

• T.S
        • sep 2007
        • 155

Ursprungligen postat av wesse
        stort tack till dig Torgy som offrade en stund av din lördagskväll för att se Lilla mig..kommer fortfarande inte i håg att jag ägt en dubbeldäckare med en 60cc 3w om detta är sant så får du inte berätta detta för Per 8)
        Inga problem är det nåt ja kan så är det att bevara en hemlighet.... :roll: :roll:

Kommentar

• wesse
          • maj 2007
          • 5864

stefan kom förbi o tittade på underverket... [ame="http://www.youtube.com/watch?v=NQfb6LMCPTg"]YouTube - Normal[/ame]

Kommentar

• kenneth67
            • jun 2007
            • 2545

hmmmm vaf*** röker ni rosewood spån för å bli sånna eller ??? va ni än tar vill ja va med å dela hehe härligt wesse --- älskar dina film snuttar dom lyfter den grå vardagen till oanade höjder
            FM extra 300s 60size
            black horse extra 300s 46 size asp46
            giles 202 3d CRRC40i bensin ..
            p51 pylon (modeltech) TT36pro
            V-MAR cap 231 ex asp120
            jamara corsair os90fs
            ultimate elite series .40 ST51rc
            Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.

Kommentar

• wesse
              • maj 2007
              • 5864

Ursprungligen postat av kenneth67
              hmmmm vaf*** röker ni rosewood spån för å bli sånna eller ??? va ni än tar vill ja va med å dela hehe härligt wesse --- älskar dina film snuttar dom lyfter den grå vardagen till oanade höjder
              alla jag kommer i kontakt med blir sådana efter en stund :lol:

har även en bit rosewood liggandes i snickeboa men den ska bli ett fint knivhandtag fast lite spill blir det nog....går det röka....?

Kommentar

• DontHitMe
                • aug 2007
                • 247

Jaha. idag har jag lärt mej något nytt. Det finns speciella kniv-eggs-plan..
                Ett sådant har inte jag, så det måste vara därför jag inte kan knivegga!!

Tack Wesse för filmen, och tack till Slammis för ditt bidrag i del 2.
                Och NEJ Slammis!!! Man får inte hoppa jämnfota på elplan. Inte heller störta dom med avsikt. FATTA DET NU! :lol:

Ha en fortsatt trevlig kväll alla!
                //Fabbe

Hellre ladda än kladda!!
                Fast kladda är oxå kul!

www.dackeflyers.se

Kommentar

• Plange13
                  • aug 2006
                  • 181

Måste säga de att du hadde gärna fått va min närmsta granne, men får väll nöja mig med att komma till Mönsterås nästan varge fredag o lämna lite ved till bruket
                  Ingen kommer ihåg en fegis!

Kommentar

• wesse
                    • maj 2007
                    • 5864

Ursprungligen postat av Plange13
                    Måste säga de att du hadde gärna fått va min närmsta granne, men får väll nöja mig med att komma till Mönsterås nästan varge fredag o lämna lite ved till bruket
                    är du här varje fredag utan o drick kaffe hos mig de e ju straffbart det..se nu te o dra en runda förbi här så ska jag visa dig något som ingen vettig människa sett förut :lol:

Kommentar

• Plange13
                      • aug 2006
                      • 181

kan man parkera en timmerbil med släp utanför dej eller i närheten so ok för mig hälsar gärna på

Kommentar

• wesse
                        • maj 2007
                        • 5864

Ursprungligen postat av Plange13
                        kan man parkera en timmerbil med släp utanför dej eller i närheten so ok för mig hälsar gärna på
                        ska kolla med stefan han har koll på sånt..återkommer...

Kommentar

• Plange13
                          • aug 2006
                          • 181

Är ju inte så där jätte van o köra lastbil kör bara extra på fredagar är nog bättre på flyg tror jag hmm :? hoppas inte för många trafikanter ser detta

Kommentar

• Sigun
                            • aug 2007
                            • 3942

De är ju tur att de finns två normala personer i Mönsterås iallafall Hoppas ni haft en trevlig helg utan snö.. Jag har varit i Lidköping, där hade de ingen snö alls. Men på vägen upp mellan Hjo och Falköping där var de riktigt mycket snö, gissar på 20-30cm ! nästan lika mycket som hos Tobbe i norrland

/Martin

Kommentar

• kenneth67
                              • jun 2007
                              • 2545

Ursprungligen postat av Sigun
                              De är ju tur att de finns två normala personer i Mönsterås iallafall Hoppas ni haft en trevlig helg utan snö.. Jag har varit i Lidköping, där hade de ingen snö alls. Men på vägen upp mellan Hjo och Falköping där var de riktigt mycket snö, gissar på 20-30cm ! nästan lika mycket som hos Tobbe i norrland

/Martin
                              jaha ja ... va snällt att du kikade förbi .....
                              FM extra 300s 60size
                              black horse extra 300s 46 size asp46
                              giles 202 3d CRRC40i bensin ..
                              p51 pylon (modeltech) TT36pro
                              V-MAR cap 231 ex asp120
                              jamara corsair os90fs
                              ultimate elite series .40 ST51rc
                              Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.

Kommentar

Arbetssätt...