Wesse Eldoktorn förklarar
Kollaps
X
-
Wesse Eldoktorn förklarar
Senast redigerad av administrator; 2012-03-23, 22:10.
:love: Get high with hovering not drugs :love:Taggar: Ingen -
Tack! Nu är det klart som korvspad =)
PS. Fortsätt med filmerna! Gillar dem skarpt
Nu:
Align T-REX 600 Nitro Pro och en DX7
Förr:
Align T-REX 500, Align T-REX 450X, Align T-REX 600N, Ikarus Piccolo, JR Airskipper 50, JR Ergo 230 Gasser, JR Ergo 30ss, JR Venture 90, Lama V3, Mikado Logo 10, Mikado Logo 14, Mikado Logo 20, Modelsport Hornet, Protec Zoom 450 -
Tänk vad lätt det är om man är Wesse och kan komma på så galna saker så att det blir något seriöst. Jag skulle vilja att det var så lätt men enda problemet är att motorn/reglage/acken kan gå sönder och jag som är ungdom kan inte köpa så mycket som ni så jag måste läsa instruktioner, mäta amper, mäta spänning, köpa rätt från början...
Det blir väl bra när man blir ingengör eller vad jag nu blir då kan man köpa modeler som Bokis :lol:
Eller så blir det större modeller :dontknow:
Då ska jag köpa ARF och inte bygga...
Alexander__________________________
Modellflygare sedan 2003Kommentar
-
Kommentar
-
när man prov kör det nya metanolmototrena så måste man var nogran med att mäta bränslemängden så den inte överstiger det maximala. Då går motorn sönder :lol:
Alex__________________________
-
är inte det där en amatörradio mottagare för CW / morse?Ursprungligen postat av wesseVarsegodUrsprungligen postat av SigunDet verkar rätt komplicerat att bygga en varvräknare.. har du en ritning på en sån ?

=)Nu:
Align T-REX 600 Nitro Pro och en DX7
Förr:
Align T-REX 500, Align T-REX 450X, Align T-REX 600N, Ikarus Piccolo, JR Airskipper 50, JR Ergo 230 Gasser, JR Ergo 30ss, JR Venture 90, Lama V3, Mikado Logo 10, Mikado Logo 14, Mikado Logo 20, Modelsport Hornet, Protec Zoom 450Kommentar
-
Vad då varvräknare det är bara att ta en klocka och räkna varven i en minut.
Att det ska vara så svårt att inse att man inte behöver bygga en varvräknare. Men det kanske är några här som inte har lärt sig räkna mer än 3 så de kanske har lite svårt för de. :lol: Ingen nämnd och ingen glömd...
Alex__________________________
-
pilotkalle
Hm, med tanke på Wesses dagliga reflektioner så kanske jag skulle kunna tolka filmen som lite smygreklam
.
Men vår kontakt med allmänheten är ju baserad på vår egen personliga kraft och rörelse och Wesse sysslar väl inte med nån propaganda? Mot elflyget alltså
!
Nä, lev och låt leva bör väl vara det andliga grundvalet för oss radioflygare, eller :oops: ?
Nu ska jag äta smörkola.Kommentar
-
oh fasen det förklarar rösterna jag hörde i varvräknaren...Ursprungligen postat av rothmanär inte det där en amatörradio mottagare för CW / morse?Ursprungligen postat av wesseVarsegodUrsprungligen postat av SigunDet verkar rätt komplicerat att bygga en varvräknare.. har du en ritning på en sån ?
=)
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
Kommentar