Grattis det blev en Arf
Kollaps
X
-
Grattis det blev en Arf
Senast redigerad av administrator; 2012-03-23, 21:57.
:love: Get high with hovering not drugs :love:Taggar: Ingen -
Osch, är det så man gör? Det är tur vi har dig Wesse, så att vi andra också kan få fram arf-er.
Är det 60-stl?
Above All Extra 260 - GF50i + pittsdämpare 21x8 - 4 * Futaba BLS451
Cap 232 - TT46 + pittsdämpare 12x6 - 4* Futaba S3152
Funtana - Axi 2808/20
Trex 450XL
+ en del hyllvärmare -
jo så är det..hittade ingen större vril..annars hade ja gjort den fyra meter i spännet 8) ...dom små mindre bra vrilarna gör jag QQ-yakar av o sen delar jag ut dom till alla barnen i lycksele :lol: spillet som blir över ger jag till Nyroth i påsk :lol:Ursprungligen postat av BrauerOsch, är det så man gör? Det är tur vi har dig Wesse, så att vi andra också kan få fram arf-er.
Är det 60-stl?
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Du är en hyvens man du.Ursprungligen postat av wessespillet som blir över ger jag till Nyroth i påsk :lol:
Above All Extra 260 - GF50i + pittsdämpare 21x8 - 4 * Futaba BLS451
Cap 232 - TT46 + pittsdämpare 12x6 - 4* Futaba S3152
Funtana - Axi 2808/20
Trex 450XL
+ en del hyllvärmareKommentar
-
Välkommen till U can do gänget Wesse. När ska du flyga med din?
Jag hade premiär med min i Söndags.
Den är rolig att flyga, ska se vad jag går för när det är vindstilla.
Det blir nog film till hälgen.
Alex__________________________
Modellflygare sedan 2003Kommentar
-
Oj det var duktigt att flyga så mycket. Jag han flyga ca 30 min. Min värkligen driker soppa. 1tank=4 dl=15-20min flygning
Och det blir de del i bar soppa, det tycker jag.
jag kör supertiger 15cc metanol
Alex__________________________
Modellflygare sedan 2003Kommentar
-
Öhhh,,jaha...Ursprungligen postat av flygaren_93Oj det var duktigt att flyga så mycket. Jag han flyga ca 30 min. Min värkligen driker soppa. 1tank=4 dl=15-20min flygning
AlexOm Harley Davidsson tillverkade flygplan,
Skulle du våga flyga då ???Kommentar
-
Jo det blev mycket flygning 05 & 06, men i år har den fått vila därför att elektroniken sitter numera i min Funtana X100.Ursprungligen postat av flygaren_93Oj det var duktigt att flyga så mycket. Jag han flyga ca 30 min. Min värkligen driker soppa. 1tank=4 dl=15-20min flygning
Alex
Dom drar lite soppa de större metanolarna, min YS 110 drar ca 3,5dl på 10 min.//TobbeKommentar
-
Det är härligt Wesse, 8) undrar om det blir någon byggfilm?.
Ska du ha en YS spis i den??.Kommentar
-
jepp det blir ys 110 s i den så småningom först ska motorn pryda en quadra eller hur det nu stavades..en modell jag köpte i Tyskland för 15 år sedan o den görs ej längre så ja tror jag blir ensam om den..ska flyga musten ur alla pylonracers med denna :lol:Ursprungligen postat av PODDet är härligt Wesse, 8) undrar om det blir någon byggfilm?.
Ska du ha en YS spis i den??.
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar

Kommentar