Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Nu får ni lugna ner er ett snäpp. Jag kör DX7 och det går gött som f_n...
Kanske var det lite mer brudar omkring när jag rattade Futaba iofs, men DX7'an går som tåget och det är skönt att vara ifred en stund...
Jag tror det blir en spektrum Dx7 för den värkar ha bättre programvara och fler/biligare mottagare att köpa.
Jag tror det bra blir en anti wesse radio alla andra bryr sig inte.
Jag tänkte så här:
Futaba/spektrum,Futaba/spektrum,Futaba/spektrum,Futaba/spektrum,Futaba/spektrum,Futaba/spektrum,
Futaba/spektrum,Futaba/spektrum,Futaba/spektrum,Futaba/spektrum,Futaba/spektrum,Futaba/spektrum,Futaba/spektrum,
Futaba/spektrum,Futaba/spektrum,Futaba/spektrum,Futaba/spektrum,Futaba/spektrum,Futaba/spektrum,Futaba/spektrum...
Men då kom jag på att jag ska gå min egna väg och börja flyga med min gammla hitec radio, den är så rolig för att den slutar funnka perionvis och det sker när som hälst utan förvaning.
Då kan jag börja krasha som alla andra... :lol: Vist kan ni hålla med om att det är ett bra val?
WESSE!!!!
När ska du bli en riktig man och skaffa en riktig radio
i stället för en fruntimmersradio...Det är väl ok med futaba om man ska ha den i handväskan
/Mathias
-----------------------------------
rpm x pitch x 0.0254 x 3,6/60=km/h
JR DS 8711 will turn your rudder into a weapon!
Det var väll skit bakom "spakarna" :badgrin: :badgrin: :badgrin:
Det är ju JR som tillverkar Graupner om inte jag har fel!! men JR och futaba görs väll i Japan..
mvh m
/Mathias
rpm x pitch x 0.0254 x 3,6/60=km/h
JR DS 8711 will turn your rudder into a weapon!
Kommentar