Mycket snack om den där Tobbe PDT_Armataz_02_11
Wesse hemma hos Genland
Kollaps
X
-
Fritt översatt:Cribs=sällsamUrsprungligen postat av drhanketror visst wesse gör svenska varianten av "Cribs", vad ska en kalla det då tro? Vad fasen översätter man cribs till på swediska...
SlammisStefan SLAMMIS Nilsson
Det får inte gå för lätt,sa Gusta!Kommentar
-
jo jag tycker oxå det är mycket av den där Tobbe för o inte tala om den där förjodade wesse ingen av dom verkar ju veta vad dom snackar om :lol: :lol:Ursprungligen postat av Tobbe OMycket snack om den där Tobbe PDT_Armataz_02_11
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
härligt wesse !!! vart de int lit svett av alla kläder när du flög...?
FM extra 300s 60size
black horse extra 300s 46 size asp46
giles 202 3d CRRC40i bensin ..
p51 pylon (modeltech) TT36pro
V-MAR cap 231 ex asp120
jamara corsair os90fs
ultimate elite series .40 ST51rc
Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.Kommentar
-
Jag tror han får en sådan dära guldbagge.Ingen annan som har gjort så många filmer på så kort tid :lol: kaske blir en "guldren" i ställertUrsprungligen postat av Daniel Lhehe alltid lika roligt med en wesse film.
upptäckte idag att wesse har gjort 144 filmer eller ok de är bara de på youtube finns nog ett antal till :shock: :shock:
bra jobbart Wesse
mvh mathias/Mathias
-----------------------------------
rpm x pitch x 0.0254 x 3,6/60=km/h
-----------------------------------
JR DS 8711 will turn your rudder into a weapon!Kommentar
-
Wesse visst är det den däringa Jojkande smålänningen, det sägs på radion att hans Jojk fortfarande ekar mellan ÅselebergenUrsprungligen postat av wessejo jag tycker oxå det är mycket av den där Tobbe för o inte tala om den där förjodade wesse ingen av dom verkar ju veta vad dom snackar om :lol: :lol:Ursprungligen postat av Tobbe OMycket snack om den där Tobbe PDT_Armataz_02_11
//TobbeKommentar
-
har lite semester nu ju..hälsar på mina gamla grannar o njuter av att bara vara för stunden....men tack för omtanken...gör en tokfilm där du visar din oro över mig :lol: det vore sällsamtUrsprungligen postat av HansMen wesse, var är du? Det har väl inte hänt något :cry:
-
efter snart fem tankar bensin så måste jag nog pausa lite för min tilltänkta bensinkärra har blivit lidande fast o andra sidan har inget plan i hela världen kunnat skänka mig en sån sällsam glädje det är o hälsa på modellflygare...Ursprungligen postat av HansOm man bara hade haft en filmkamera :?
När kommer du till "Lappland" då :?:
mvh wesse mannen som vill flyga yak som den store tobbe när han blir stor....
p.s vi syns ju annars på åselemetingen o då ska ja flyg musten ur er allihopa.....
tomt prat fyller oxå en funktion
-
Har nu uppgraderat min JR
till högsta wessestandard!
Den snälle wesse skruvade loss sina
exklusiva tuttformade spakändar i genuint älghorn
o överlämnade dessa till undertecknad.
Efter omborrning o gängning för
att passa min JR så samlade jag ihop
borrspånet o blandade i en kopp
stärkande te.
Får se om det blir en sjujäkla "Hard on" i jul nu.... :badgrin: :badgrin: :badgrin:
Tack wesse för denna verkligen fina extrautrustning
som förlänar en bra sändare en sällsam exklusivitet!
Mvh KentKommentar

Kommentar