Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Nu har jag uppdaterat filerna med Id3 taggar så nu borde den fungera även med Winamp för er som har det.
/Martin
Nix, den säger fortfarande "No MPEG header found".
Winamp kräver inte nån mp3 tag.
Skumt det här, filerna går fint att spela upp i WMP, men det är första gången jag har fått tag i filer som inte funkar i Winamp...
Nu har jag uppdaterat filerna med Id3 taggar så nu borde den fungera även med Winamp för er som har det.
/Martin
Nix, den säger fortfarande "No MPEG header found".
Winamp kräver inte nån mp3 tag.
Skumt det här, filerna går fint att spela upp i WMP, men det är första gången jag har fått tag i filer som inte funkar i Winamp...
måste få säga att jag funkar bäst i sällsamma drivrutiner :lol:
/Martin
Nix, den säger fortfarande "No MPEG header found".Winamp kräver inte nån mp3 tag.
Är du säker att den inte säger " no wesse head found" :lol: :lol: :lol:
Om Harley Davidsson tillverkade flygplan,
Skulle du våga flyga då ???
Nix, den säger fortfarande "No MPEG header found".Winamp kräver inte nån mp3 tag.
Är du säker att den inte säger " no wesse head found" :lol: :lol: :lol:
Kommentar