Bosön inomhusflygning 20080106
Kollaps
X
-
Wesse hjälp! De är alltid på mig och hackar 8)
Här kommer lite bilder
Edge

Blade

Bipe

Söt dubbeldäckare

Pilotruta

Dumma flygplan

Helikopter

Kyosho Cessna Minium
Henry
Om man har ett problem skall man skjuta det framför sig
Är man tillräckligt duktig hinner man aldrig ikapp det.Kommentar
-
himla gott o sen ungdomar inblandade det behövs...det är ju dom som ska visa oss hur det går till när vi kommer med rullatorn :lol:
Kraften sitter inte i semlan....wesseordspråk
i sommar ska jag hjälpa Henry att hämnas vi ska jaga bokis o hanke ända till blåkulla :lol:
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
till dig va fasen nu då...jag ska ju ha en före dig 8) du kan ju redan flyga o kortantenn gör mina flygkunskaper mer märvärdiga så nu skickar du en till mig förstUrsprungligen postat av drhankejojo... å henry med kort antenn... jäkla futaba som inte kan få fram kortantenn till mig också...
att ha en lång gör livet tungt..att ha en kort då blir det på topp :lol:
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Gryym hall ni har och flyga i... :o
Jag blir bara avundsjuk._____________
Flyger det mesta som går och flyga.
Spakar gör jag med Futaba mod "igelkott"
Hemmafältet = www.ripamfk.comKommentar
-
Jag tycker mig se några scener med vad som ser ut att vara min F-22 Raptor-design. Kan det stämma?Kommentar
-
ja tomhe de borde du själv kunna säga... tyvärr känner jag inte direkt igen din design men kolla på de tidigare filmerna från bosön då de flög mera med denna tingest. Brukar vara 2-3 i varierande storlekar som flyger F22 så säkert är någon av din design!//DrHanke
*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***Kommentar
-
Vi har talat med "byrådirektören" ang. diet m.m men han ser bara hemlig ut.. Misstänker att det rör sig om 1-2-3 youghurt med lipomusli eller något annan form av doping..
Han trakasserade oss med såna där långsamma rollar o annat i går kväll igen,det är klart deprimerande o titta på..
När jag blir vuxen så ska jag oxå flyga så där!// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)Kommentar
-
Hmmm, det kommer att ta för lång tid Bokis, ser ingen vuxenhet närma sig här ens på horisonten....Ursprungligen postat av bokisVi har talat med "byrådirektören" ang. diet m.m men han ser bara hemlig ut.. Misstänker att det rör sig om 1-2-3 youghurt med lipomusli eller något annan form av doping..
Han trakasserade oss med såna där långsamma rollar o annat i går kväll igen,det är klart deprimerande o titta på..
När jag blir vuxen så ska jag oxå flyga så där!
Nästa gång jag ser honom skall jag helt enkelt sätta mig på honom tills han antingen slutar upp med det där fin flygandet eller delar med sig lite kamratligt av sina färdigheter :lol:
#2Kommentar

Kommentar