nu har jag visat vad våra Amrekanska flygande vänner bör lära sig...
en hälsning till Amerika
Kollaps
X
-
Till vem har du skickat den fina filmen?
SLAMMISStefan SLAMMIS Nilsson
Det får inte gå för lätt,sa Gusta!Kommentar
-
ska bli reklam om rcff i giganternas forum inom kort yehh rcff forever yehhUrsprungligen postat av drhankenog för att vi är rikskändisar på c-listan, men wesse då... internationellt erkänd, snart kommer du väl i SE&Hör, dansar på tv4 och är med i nån såpa?
Heja Wesse!!
har länge velat bli nämnd i historie-böckerna som världens mest sällsamma tok nu är det på gång kanske
dock längtar jag mest till lilla gumman :oops: där under äppelträdet kan jag ligga o lukta på blommorna kikandes på hanke bokis o henrys flygkonster hela dagarna
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
ja det kanske du har rätt i får kolla med sigun om han har lust att hjälpa mig med detta......yakla datorer att de ska va så svårt o lär sig :pUrsprungligen postat av HansMen wesse, när du nu ställer till det så här så måste du ju få hemsidan din att funka till 100% :idea:
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
haha wesse ! du e bara för mycket
såg att hempel skulle skicka dig dvd boxen samt en hög med tshirts ! jojo du har nog "charmat" den mannen med ! ... hur går det med futaba kontraktet alla på gigants tror att du ska få ?
...
sedan att dom sägewr den manne ser farlig ut !! hmmm
kör hårt wesse predika vidare snart har du en inbjudan till staterna tror jag
:supz: :supz:
FM extra 300s 60size
black horse extra 300s 46 size asp46
giles 202 3d CRRC40i bensin ..
p51 pylon (modeltech) TT36pro
V-MAR cap 231 ex asp120
jamara corsair os90fs
ultimate elite series .40 ST51rc
Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.Kommentar

Kommentar