Yehhh
Kollaps
X
-
ja du det va ett enkelt program som följde kameran..så det är ju klåparen wesse som lyckats med denna bild...fin avatar Poteta nu slipper vi alla skämmes för dig :lol:Ursprungligen postat av PotetaJäklar, vem ligger inne med den Photoshopkunskapen??
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
På tal om kamera, vad har du för kamera wesse? Om vi nu pratar om videokamera, den verkar filma bra och jag är i funderingar på att inhandla en kamera.Ursprungligen postat av wesseja du det va ett enkelt program som följde kameran..så det är ju klåparen wesse som lyckats med denna bild...fin avatar Poteta nu slipper vi alla skämmes för dig :lol:Ursprungligen postat av PotetaJäklar, vem ligger inne med den Photoshopkunskapen??Om Harley Davidsson tillverkade flygplan,
Skulle du våga flyga då ???Kommentar
-
en sonyhandycam en gammal rackare med små dvd skivor som spelar in i vob format som är knepigt att föra över till datorn..skulle nog velat haft en hårdisk-kamera i stället där du kan spela in timmar o åter timmar..vet inte hur överföringen funkar där...man önskade man fick provfilma med en kamera innan man köper...nu får denna hålla ihop till usa resan o få ta med mig 100skivor blir då 50 timmars film att se på..stackars sosen :lol:Ursprungligen postat av HansPå tal om kamera, vad har du för kamera wesse? Om vi nu pratar om videokamera, den verkar filma bra och jag är i funderingar på att inhandla en kamera.Ursprungligen postat av wesseja du det va ett enkelt program som följde kameran..så det är ju klåparen wesse som lyckats med denna bild...fin avatar Poteta nu slipper vi alla skämmes för dig :lol:Ursprungligen postat av PotetaJäklar, vem ligger inne med den Photoshopkunskapen??
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar

Kommentar