sitter på hultsfred flygplats o känner mig mycket sällsam trots lite halsont..har ju sålt mina snickerimaskiner nu o ville då göra något kul på livsresan just nu blev det en husvagn(på kredit :cry: ) men fy vad sällsamt det känns så här långt..flyger o njuter av varma koppen yehh livet blir ju verkligen vad vi gör det till o denna dag har ju jag gjort mitt liv mycket sällsamt... fasen va kul det kan vara ensam en kväll i skogen sittandes i en husvag yehh fast utan diverse forum hade det blivit tråkigt... nu fattas bara en pizza från åsele :oops: hurra för att fara runt o flyga i sommar yehhh

Sällsamt
Kollaps
X
-
Så, du hittade en husvagn som passade dig. GRATTIS.
Den ser mycket bra ut på bild.
/Lasse/Lasse
Modellflygare sedan 1952
Fullskalaflygare åren 1964-1978.
Har flugit motor: Saab Safir, Tiger Moth, Piper Colt, Auster A5, Super Cub.
Segel: Bergfalke, Pik5, L-Spatz 55, Mucha Standard,
Pirat, Astir, KA2B, Jantar Standard.Kommentar
-
jo mobilt bredband... men ladda om långa filmer blir det inte på den sällsamma resan det får bli när en är hem igen ...har ju gjort så mycket film att folk blir välk less snart ?Ursprungligen postat av ThomasKör du "bredlöst trådband" nu då???
PDT_Armataz_02_08
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Dina filmer blir man väl aldrig less påUrsprungligen postat av wessejo mobilt bredband... men ladda om långa filmer blir det inte på den sällsamma resan det får bli när en är hem igen ...har ju gjort så mycket film att folk blir välk less snart ?Ursprungligen postat av ThomasKör du "bredlöst trådband" nu då???
PDT_Armataz_02_08
Men bilder är trevligt det med, här uppe i Piteå ligger snön tjock så man börjar ju längta till bar backe när man ser dina bilder
Lars JonssonKommentar
-
När du kommer till Tingsryd ska du få låna bredband! Dock inte på fältet, men ett par kilometer därifrån.Ursprungligen postat av wessejo mobilt bredband... men ladda om långa filmer blir det inte på den sällsamma resan det får bli när en är hem igen ...har ju gjort så mycket film att folk blir välk less snart ?Ursprungligen postat av ThomasKör du "bredlöst trådband" nu då???
PDT_Armataz_02_08Kommentar
-
Vad har du nu gjort wesse, för att bli utslängd och tvingas bo i husvagn ? :lol:- "Jag är inte rädd, jag kan flyga"
Här bor jagKommentar
-
ja den frågan har jag oxå ställt mig o kan för allt i världen inte komma på vad det kan bero på..säkert den där Åselepizzan som ställt till alltihopaUrsprungligen postat av StrömquistVad har du nu gjort wesse, för att bli utslängd och tvingas bo i husvagn ? :lol:
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar

Kommentar