Var finns lyckan?
Kollaps
X
-
Var finns lyckan?
Senast redigerad av administrator; 2012-10-20, 08:06.
:love: Get high with hovering not drugs :love:Taggar: Ingen -
Ja du Wesse!
Du skulle hoppat över besöket hos Stefan, och bjudit in glass-tjejen istället.
Hon verkar glädja dej, och så har hon en hel bil full med glass!
Det vore nått det! 
Ha det gött! -
Nu måste jag lära dig litet elementär matematik Wesse.
Ett negativt tal multiplicerat med ett annat negativt tal blir ett positivt tal.
:( x :( =
Men för all del, det funkar också med glass.Kommentar
-
Ursprungligen postat av sundqvistjohanNu måste jag lära dig litet elementär matematik Wesse.
Ett negativt tal multiplicerat med ett annat negativt tal blir ett positivt tal.
:( x :( =
Men för all del, det funkar också med glass.
Haha, där sa du något, Wesse kanske har missuppfattat de hela ? åk hem till slammis igen och se om de fungerar !!!Kommentar
-
Jaha du Wesse, om man har fina och positiva tankar, så kan
man lätt glädjas åt det lilla. Då behövs inte mycket för att må bra.
Och mår man bra, så kan man lätt glädja andra.
På detta sätt så ska vi bara tänka positivt, och sprida denna gåva.
Ha en positiv och en go dag.Kommentar
-
Ja du Wesse En sak har du väldigt rätt i o de är att lyckan finns inte i flaskan
Idag blev jag glad för att väghyveln körde förbi och skrapade vägen, Fyra gånger passerade han och det måste ju betyda att han som kör vet hur mycket jag tycker om väghyvlar
Så nu vill jag ha en egen väghyvel, tänk så roligt jag skulle ha och platt flygfält skulle det nog bli här ute i skogen PDT_Armataz_02_11 .
Mvh Mats JMats Jonsson född 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller före det.Kommentar
-
yehh du har funnit din egna lycka i dag..en VÄGHYVEL yehhhUrsprungligen postat av Mats JJa du Wesse En sak har du väldigt rätt i o de är att lyckan finns inte i flaskan
Idag blev jag glad för att väghyveln körde förbi och skrapade vägen, Fyra gånger passerade han och det måste ju betyda att han som kör vet hur mycket jag tycker om väghyvlar
Så nu vill jag ha en egen väghyvel, tänk så roligt jag skulle ha och platt flygfält skulle det nog bli här ute i skogen PDT_Armataz_02_11 .
Mvh Mats J
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
har du något kort som visar hur en gällivarebo ser på lyckan i dag...Ursprungligen postat av HansDu skulle behöva se lite snö wesse, kom hit upp till Gällivare och gör snöänglar i 1,5m kritvit snö, då hade du kunnat känna dej riktigt sällsam och som en ny människa :up:
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar

Kommentar