My name is magnus, wesse...
Kollaps
X
-
Märkligt.. Vad har du för media spelare? Film och ljud är i standard windows media format...Ursprungligen postat av fairwindÄr det bara jag som inte har något ljud till filmen.
Har laddad ner filmen och startat om datorn inget hjälper.
/ Fairwind//DrHanke
*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***Kommentar
-
Jag kör me Windows Media player, Har aldrig haft broblem tidigareUrsprungligen postat av drhankeMärkligt.. Vad har du för media spelare? Film och ljud är i standard windows media format...Ursprungligen postat av fairwindÄr det bara jag som inte har något ljud till filmen.
Har laddad ner filmen och startat om datorn inget hjälper.
/ Fairwind
Wesse filmer funkar bra och även andra suspekta filmer på internet.
Något förslag på vad jag kan göra, ska testa en annan mediaspelare.
/ FairwinKommentar
-
Re: My name is magnus, wesse...
Kom tillbaka snart till oss Wesse!! Vilken sällsamt kul kväll vi hade på Bosön. Så många skratt som i "Bokisgänget" finns knappast...........Ursprungligen postat av drhanke
bertileDen som vet hur lite han vet, vet en hel del.
bertileKommentar
-
Re: My name is magnus, wesse...
Jag är hemma nu med sällsamma baciller i kroppen från Bokis själv men dom bacillerna är dom bästa...va jättekul o träffa dig o din son Bertile o tack för den välplanerade fikan du fixat till..saknar er allihopa redan men nu måste ni få vila opp er lite :lol: jag oxå :lol:Ursprungligen postat av bertileKom tillbaka snart till oss Wesse!! Vilken sällsamt kul kväll vi hade på Bosön. Så många skratt som i "Bokisgänget" finns knappast...........Ursprungligen postat av drhanke
bertile
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
ja utan pitten flygningen hade det inte funkatUrsprungligen postat av oestlingJamen jäklar Wesse!
Den är hel!!!!:lol:
Måste ha varit inflygningen på min Pitts där nere i Småland som gjorde susen???

eller så va modellen mycket välbyggd så vem som helst kunde flyga den..tusen tack än en gång Östling & Glenn utan er hade denna otroliga dunderhelg inte kunnat bli av..kram på er dalmasar
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar

Kommentar